• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • raskan

Den va verkligen skit fin!!!
    Millan

• Bride2B..

Nikkis, vad kul.. hur många karat o vad kostade/kostar din?

• raskan

Blåklinten,,,
    Ja!! det är jätte fint å ha uppsättni ngar som inte är så strama tycker jag.
    Micke hämtade hem en kareoke maskin igår haha när ungarna somnat stod vi å ylade som galningar han å jag haha man måste ju öva så man kan sjunga nått vackert på bröllopet haha
    Millan

• Blåklinten

Ååå kareoke e sååå kul, de hade vi me tänkt att ha

E de någon av er som ska ha håret halvuppsatt eller hängandes på något vis ??
    Funderar på om de kan se kalt ut med uppsatt och axelbandslöst....får kanske köpa ett större halsband så de inte blir så tomt

• Blåklinten

Fick vår laptop i dag som har varit på lagning *jippi*

Så nu försöker jag fixa med festprogrammet som jag längtat så efter men nej då då bara krånglar de

• Nikkis

Bride2B; 0,15 carat o kostade 3.500:-, men det var 30% på den för att butiken skulle stänga ner, så jag fick den verkligen jättebilligt... Din såg iof ut att kunna vara större, är den det?

• raskan

Blåklinten ..
    Ja jag ska ju ha mitt hår utsläppt (lite halvuppsatt) men nu lutar det åt att vi ska sätta in lite lös dredds i mina lockar .Så som Mirre hade på sitt bröllop!!
    Förresten är det nån som kan hjälpa mig med bilder på hennes frisyr hittar inte det någonstans (robinson Mirre alltså)
    Millan

• anna_80

Hej på er! Det är evigheter sen jag skrev i denna tråden! Men jag har följt den lite på håll. Kul att se hur allas bröllop växer fram! Det som har hänt i våra planer kan ni se här, om ni vill:
    groups.msn.com/annaomagnus/pictures

Lycka till i fortsättninge med!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)