• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Bride2B..

hur mycket betalade du för kamerorna?

Jag var på Ullared idag igen :) handlade för drygt 1400:- typ eller kanske lite mer.. vågar inte räkna riktigt... fick köpt massa bra saker som smink, hårprodukter, kläder, underkläder, lite maskiner, en helt ny rakhyvel o massvist mer :) ett par nya pärlörhängen också förrästen, fast det var inte i äkta pärlor och i silver istället för guld. Jag får väl önska mig riktiga som morgongåva ;) jag har ju redan ett par fast det är små pärlor på de *hihi*

Blåklinten, OJ vad snabba ryck det var med klänningen *ler* den är jättefin :D

• Blåklinten

Ja de gick fortare att sy klänningen än vad jag trodde...e jättenöjd med den men känner sig verkligen som en prinsessa då man e och provar den

• raskan

jag betalade ca 350 kr för 10 kameror å då är frakten inräknad!!
    Millan

• Blåklinten

Vad kostar de att framkalla sen, e de extra dyrt eller e de som vanlig film ??

Va i väg i tisdags och valde ut bilderna till albumet, valde ett jättesnyggt album som är gjort i nån slags metall....lite typiskt killstil på de och sen 10 kort till de....får betala 1850:- med album + fotograferingen 550:- inte så dyrt tycker jag !!!

• Nikkis

Blåklinten; det var ju faktiskt ganska billigt, vilken tur att du hittade nån med ett bra pris

• Bride2B..

Blåklinten, jo jag kan förstå att du känner dig som en princessa :) är det en underkjol med ringar du har på dig när du prövar klänningen eller? Fotograferingen var inte så farligt... hoppas du ör nöjd med de :D

raskan, OJ vad du fyndar på bra ställen :) kan man få länken dit kanske så jag kan ta en titt en dag? Tack!

• Blåklinten

Jag har 2 underkjolar på mig, den med 2 ringar och den med tyll fast där har jag tagit bort de ena lgret av tyll för annars blev den för stor.

• Blåklinten

Diskuterade med min mamma i går om tärnornas buketter, hur gör ni....ska dom ha någon och i så fal e de samma blommor som i eran eller andra fast ett mindre och enklare arangemang ??

• MJB

Blåklinten, har inte läst hela tråden men du hade sytt din klänning själv eller ?
    Superfin, vad har du för underkjol som gör att det står ut så? Har också sytt min egen.

• raskan

Ja mina tärnor ska ha bukett.Dom kommer ha samma som min fast en liten å inte en droppformad!!!
    Bride2B.. Ja jag ska ta reda på adressen!!

Va å hämtade klänningen igår å det blir helt klart en underkjol med ringar annars kommer jag inte kunns gå i klänningen hihi!!!

Nu ska vi göra lite ändringar på ringen åxo!!Guldsmeden ringde igår å sa att han trode det skulle bli jätte fint å sätta ihop förlovningsringen med vigselringen å jag gillade iden så så får det bli!!!
    Ja tjejer 21 dagar kvar för mig ahhh
    På måndag ska jag till frissan å färga å klippa håret å på onsdag är det dags för förlängningen.
    Millan

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)