• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • raskan

bride2b här är namnet på säljaren!!
    dccusa21
    Millan

• Bride2B..

Blåklinten, okej, det blev i alla fall ett snyggt fall på den :)
    Min tärna skall också ha en bukett men eftersom hennes klänning är mocca färgad så skall hon få ha enbart champagnefärgade rosor och annat plysch o plasch medan det är endast jag som skall ha vita och ljusrosa rosor :)

raskan, tack för namnet :)

jag vill också ha en vidare underkjol nu, den jag fick från ebay var enbart i tyll och gav inte så mycket vidd som jag ville... Jag har sett en på Remanns här i Göteborg och den kostar 500. Men jag tror det blir för mycket vidd... Jag ska fråga ifall det är öppet köp så jag kan köpa den o prova, tror inte de uppskattar att jag kommer dit med min klänning *hihi*

• Blåklinten

MJB..Tack, har inte sytt den själv utan de e en sömmerska som har sytt den. Har 1 underkjol med 2 ringar och sen en tyllunderkjol där jag tog bort ena lagret med tyll för att de skule bli den perfekta (enligt min smak) vidden på kjolen.

Spännande att sy sin egen, hade jag me velat om jag kunde sy...har du någon bild ???

Ok, de e samma tankar jag haft då så de får bli enkla buketter til tärnorna antagligen med 3 kallor och björngräs med pärlor på.

Ska träffa min hår och smink stylist på sönda och så ska vi kolla på frisyrer och så...ska bli väldigt spännande

Dessutom firar min älskling och jag 4 årig förlovningsdag då med....1 maj

• Blåklinten

Gillar verkligen den här buketten fast med vita kalor och de andra blommorna i blåa toner eftersom tärnornas klänninga e blåa.

groups.msn.com/oskarochkajsa/blommor.msnw&PhotoID=80

ska ta en bild på syrrans klänning nästa gång jagser den...de e nästan klar och de blir väldigt fin

• Bride2B..

Blåklinten, fin bukket :) är det en sådan du skall ha eller tärnorna?
    Grattis till 4-års jubileet i förväg :D

• vronk

Hej alla underbara brudar.
    Vet inte om detta redan varit uppe. Men vad ska era herrar ha på sig på DAGEN. Vi ska och prova i morgon men hanb är osäker. Det enda han vet är att han inte vill ha frockcoat då han är ganska kort. Skulle se jätte roligt ut.
    Jag är dock klar med allt mitt och jag är super nöjd........

• Bride2B..

Blåklinten, oj bukett skulle d stå får skylla på att det är fredag och snart 12 *hihi*

vronk, hmmm, kanske är en smoking bättre i så fall? eller en vanlig kostym...? ni kan ju köpa till väst och plastrong eller kravatt så blir det pricken över "i":et tycker jag i alla fall.... Jag håller med att han INTE borde ha en FrockCoat ifall han är kort. Hoppas ni hittar nått!

• vronk

Ja det hoppas jag också. Börjar bli lite orolig för honom :)
    Men det löser sig nog. Tack för tipset.
    Smoking ser ju bra ut, men det värsta är ju den hemska gördeln.
    Vi har sett att det finns grå frack dock. Såg snyggt ut på bild. Vad tros?

• Bride2B..

vronk, jag förstår det där med gördeln, den tycker jag inte heller om.. inte heller om den fula flugan *bläää* man ser så töntig ut i den tycker jag *smaken i baken säkert* men man kan ju ha smokingen/kostymen utan gördel... ni har ju västen istället ;)

Angående den gråa fracken, blir inte det samma sak som FrockCoaten, alltså att han ser lite för kort ut i den? Jag tycker den låter lite värre för istället för en snygg man i fina kläder kommer du få en pingvin i fina kläder... sorry! *smaken som baken som sagt*

• Bride2B..

raskan, kan du återkomma efter ditt bröllop med framkallningarn? jag måste få veta att det går att framkalla de innan jag funderar på att köpa... TACK! :)

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)