• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Bride2B..

Blåklinten, längtar efter att se bilder :)

raskan, fan va kul. Jag vill också gifta mig om 25 dagar :( antar att du e jättenervis och tänker på massor hela tiden ;)

Nikkis, åhhh min otur liksom. Hade de inga diamonwhite handskar alls? klänningen som du köpte var jättetjusig. Hur mycket fick du betala för den?

• Nikkis

Bride2B, den kostade 8600:-... Dom hade diamond white färgade handskar med fingrar, men det ville du väl inte ha?

• Nikkis

Jst ja, o tack Jag är jättenöjd med klänningen

• Bride2B..

Nikkis, nää det vill jag inte :) tack ändå!

• raskan

Igår kom gubben hem med ringen!!!
    Den va verkligen jätte fin å det känns kul att få bära den då min svärmor disagnat den helt själv.
    Micke har lämnat in den för den behövdes slås ut + graveras
    (Micke avsläjade att han bad dom skriva micke föralltid i ringen)
    Millan

• raskan

Köpte 10 engångskameror på ebay igår jätte fina!!!
    Hoppas att det inte blir nån försening på dom bara!!
    Millan

• Blåklinten

raskan..förstår att du e nervös, jag blir också lite nervös när jag tänker på dagen D men e säker på att allt bli helt underbart
    Vi funderar också på att ha engångskameror men jag e lite tveksam, tror de lätt kan bli dåliga bilder och de kostar ju en del att framkalla med så jag vill hällre att min bror tar vår riktiga system kamera och går runt och fotar lite under kvällens gång.

Väntar nu bara på vår laptop som e på lagning så man kan fortsätta med festprogrammen, börjar nästan känna lite panik !!!!

Här kommer 2 nya bilder på klänningen om någon vill se

groups.msn.com/oskarochkajsa/minklnning.msnw

• raskan

Blåklinten ,,,
    Super fin verkligen!!
    Millan

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)