• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Nikkis

Raskan; Ja, excaliburn är mycket finare.. O häftigare dessutom!

Bride2B, ja jag hoppas att det går bra, om jag bestämmer mig för att jag vågar

Blåklinten, vad tråkigt! Hoppas ni hittar något annat fint ställe att åka till!!

• Blåklinten

Raskan...jag tycker också excaliburen är finare...väldigt fräck !!!!

Vi har nog hittat ett annat hotell nu på en annan plats på Kreta som verkar bra

Nikkis...De skull bli väldigt uppskattat av både min MTB och de andra gästerna om du sjöng något....min mamma tycker jag ska göra samma sak men jag tror jag kommer ha tillräckligt många saker i skallen den dan så jag skippar de

• Nikkis

Blåklinten; Ja, jag tror nog att jag ska göra det!! Tack för peppningen tjejjer! Måste bara prata lite med bandet, utan att M2B;n får nys om nånting

• Blåklinten

Har nu varit i väg och kollat lite efter stayups....vad ska ni ha för färg på dom, vita eller lite bruna ??

• raskan

Vet faktiskt inte äns om jag ska ha stay ups!!
    Kanske har jag inget alls under (jo underkläder då hihi) .
    Millan

• Blåklinten

Jag tror jag måste ha de för strumpebandshållarna e nog inte avtagbara på min torselett...köpte iaf ett par lite bruntonade i dag till fotograferingen på måndag, kanske köper vita med men hittade inga i dag

• Bride2B..

raskan, rätta svaret är nog "vad skulle vi göra utan varandra? " ;)

Blåklinten, jag har köpt stay ups och strumpebandshållare. Båda kritvita och tyvärr väldigt dyra :( men otroligt fina :D

• Blåklinten

Såg att dom hade vita på H&M ska kolla på dom nästa gång jag e i stan.

Nu har vi bytt hotell och ort, i stället för Platanias blir de Almyrida och Almyrida Beach Hotel, här finns de lite bilder för den som vill se

groups.msn.com/oskarochkajsa/vi.msnw

• Bride2B..

Blåklinten... Det hotellet och den platsen verkar väldigt fin :)

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)