• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Nikkis

raskan; vart det nån hippa? Berätt allt!!

• Blåklinten

Har inte provat dom ännu...hoppas dom passar !!!!!

• Blåklinten

raskan...Nu vill vi veta, blev du hippad ???

• raskan

Hej JAAAA jag har blitt hippad !!! Det va sååå kul!!Jag har skrivit ett inlägg om det.
    Millan

• Blåklinten

Har nu kommit hem från secret boxen grejen....hur kul som hälst !!!!

Kosta va de kosta vill varenda öre e de värt !!!!!

• Bride2B..

Blåklinten, hur mycket kommer du betala?

Imon skall jag på provuppsättning *yyyyeeeiiiyyyhhh* önska mig lycka till :D

• Blåklinten

Betalade 550 i dag för själva fotograferingen och sen tillkommer ju för framkallning, kort, arbete, pärm och sånnnt....vet inte vad de kommer gå på faktiskt men de spelar ingen roll för de va sååå kul

Hoppas de blir bra med frisyren, vilken har du bestämt dig för ???

• Bride2B..

Blåklinten... hoppas du blir nöjd då och att det blir som du förväntat dig :D

Jag har inte riktigt bestämt mig för en frisyr ännu men jag har skrivit ut 4 stycken olika och jag ska nog slå ihop de :) jag bad min brudtärna att ta med sin digitalkamera så jag kan ta kort. Jag återkommer lite senare ikväll med bilder på hur det blev... :D 3 timmar kvar *hihi*

• Bride2B..

Sitter här med min vackra provuppsättning :D jag lägger upp bilder senare ikväll kramisar

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)