• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Blåklinten

Tycker de blev jättebra, inbjudningskorten va me jättefina !!!!

• Nikkis

Håller med Blåklinten, både friyr och kort blev jättefina! Förresten, Bride2B, idag är det bara 136 dagar kvar!!

• Bride2B..

hihi tack så mycket.. nähä du Nikkis, det är 135 dagar kvar :)
    "It is 135 days, 22 hours, 56 minutes and 7 seconds until September 3, 2005, at 3:30:00 PM(UTC time)"

• Nikkis

Ha ha, det var ju 136 när jag skrev, du fuskar

Igår var vi o beställde våra vigselringar, lyckades till slut bestämma mig

Bride2B, vi gifter oss nästan samma tid också! Vi gifter oss 15:00

• Bride2B..

Nikkis, skall tänka på dig vid 15.00 tiden ;)

• Nikkis

Ha ha, B2B, ska tänka på dig vid 15:30!

Snart kan vi skicka in hindersprövningen också, kommer nog kännas än mer verkligt när man får det pappret i hand

B2B, imorrn åker jag till Södertälje (Princessa), är du fortfarande ute efter dom där handskarna? Visst var det handskar Beskriv dom gärna igen isåfall, ska jag kolla om det finns några när jag är där!

• Blåklinten

Jag skrev ut några papper här från bt om att byta efternamna som vi ska fylla i nu i dagarna och sen skicka i väg.

Har precis varit och provat klänningen i gen, tog inga kort i dag men ska dit på söndag nästa gång så då tar jag kort

• Bride2B..

Nikkis, Jag rekomenderar inte att du tänker på mig kl 15.30 för då kmmer du säkert säga "I do" *hihi* du kommer ju vara mitt under vigseln ;)
    vi har inte beställt hindersprövnings papprena än.. Skall göra det snart men jag ska inte skicka iväg den förrän i mitten av maj eller så för den gäller ju bara i 4 månader *sucka*

Angående handskarna så vill jar att de skall vara ca 5-10 cm ovanför armbågen. Jag vill inte ha massa plysch plysch på de, utan jag vill gärna att de är så enkla som möjligt men ett undantag med att de inte skall var HELT enkla (alltså ingen form eller något annat på) Jag har lagt upp en bild på hur de "får" se ut...
    groups.msn.com/JulieMarcus/klder.msnw&PhotoID=146

Som du kanske ser vid fingrarna så är det ett litet sömnmönster. Samma sak finns det på slutet (alltså vid ärmen där uppe) och mer än så vill jag inte ha.Kolla gärna priser för mig och kom ihåg att färgen MÅSTE vara i "Diamond White" :D Tack sötis *krama om*

Blåklinten, synd att det inte blev några kort denna gången :( men jag längtar efter att få se hur långt ni kommit tills på söndag :)
    Skall man redan börja ansöka om efternamnsbyte? jag trodde man gjorde det efter vigseln *förvirrad*

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)