• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Blåklinten

Ok...väntar med spänning

Mmm gillar den me men även nr 1, 3 och nr 10 (fast med en liten kalla i håret i stället).
    Har såååå svårt för att bestämma mig, hoppas på att frissan kan ge mig något råd !!

• Bride2B..

marcus säger nr 6 oxå ;) "nr 6... lätt nr 6" sa han :) ifall du vill ha lite manligt råd :D

• Blåklinten

Manliga råd e alltid bra, tavkar så mycket

håller kanske på att bli sjuk i gen, sover och e trött och har ont i halsen och huvet men de e klart har j lov torsdag och fredag och då får man ju passa på att bli sjuk

• Blåklinten

Tackar skulle de ju stå såklart

• Bride2B..

Blåklinten, hoppas du kryar på dig väldigt snart :)

Har du förrästen något tips om vart man kan kolla på alkohol o spritpriser i danmark?

• Blåklinten

Ingen aning faktiskt, vi skulle me behöva veta sånt...kanske de går att få tag på via brochyrer me båten man tar över eller e de bara på tysklandsbåten man kan köpa alkohol

• Blåklinten

Kanske kan man hitta något på den här sidan (bort med mellanslag först)

http: //www.woco. dk/composite-38.htm

• Bride2B..

hehe... fan vad nära det känns men ändå så långt bort... imorgon är det exakt 4 månader kvar till vigseln vi skickar ut inbjudningarna till helgen! Lite pirrigt *hiih* vi sitter just nu och fixar med matlistan eftersom jag har bestämt mig för att göra maten själv, med lite hjälp från mamma, moster och tärnan såklart. Billigare och mycket bättre :D Sprite för oss kommer gå på ca 5800 kr räknade vi det till idag, och då räknade vi grovt att 100 pers skulle komma fastän 80 vuxna är bjudna... så det kommer ju bli lite billigare än så :) Hur mycket har ni sagt att ni skall lägga på alkoholen?

• Blåklinten

Har inte sagt någon summa direkt utan de får kosta de de behöver kosta...vart har ni fått tag på de priserna ??
    Så ni fixar maten själva, ska ni hyra serverings och diskpersonal bara då ??

Har nu snackat med fotografen, känns bra när man kan bocka av saker från listan jag skrev ut från bt.

Vi har typ 2 månader och 3 dar kvar tills vår dag....helt otroligt

• Nikkis

Bride2B, vi har likadana vigselringar, såg jag på din sida

Var ett tag sen jag skrev nåt här upptcäkte jag, så det tog en stund att läsa ikapp

Har/ska ni göra provsminkning o frisyr allihopa? Min saong ska ´bara testa vad jag passar i, alltså ingen riktig uppsättning, men låter som att ni har testat precis som det ska se ut på bröllopsdagen, har jag fattat det rätt? Betalar ni nåt extra för det isåfall?

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)