• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Meddelande borttaget
  • Blåklinten

raskan..Hittade ingen frisyr på mirres frisyr när jag sökte på google, men jag hittade en på bröllopsguiden....ska se om jag kan lägga in den på vår hemsida, kunde inte lägga in den men kan skicka den till dig om du vill

Bride2B..Hur räknade ni ut hur mycke öl/vin/sprit ni skulle köpa och vart fick ni tag på priser ??
    E snart dags för oss att åka så de vore bra om man visste så mycke som möjligt innan

• Blåklinten

raskan...du har mail (festmannens adress om du undrar)

• Blåklinten

Jaha skickar i gen då

• Bride2B..

Nikkis, jo mina stenar på min ring är 1,00 ct ;)

Blåklinten, vi kollade lite på calles hemsida (tyskt). Det kan du hitta på google, skriv bara calle +tyskland eller nått :) Vi räknade grovt att vi skulle bjuda 100 st och ALLA ska dricka.. det kommer bli betydligt billigare tror vi, men bättre med för mycke än för lite tycker jag :)

• Blåklinten

Ok, tack för tipset !!
    Helt klart bättre med för mycke än för lite !!

• Blåklinten

Raskan...hittade en frisyr på Mirre men den var framifrån och man ser inte så mycke av själva frisyren, den finns i amelia brud och bröllop 2004 om du har den hemma

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)