• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Blåklinten

bride2B...Den buketten hade jag tänkt ha i sånna fall....har inte bestämt mig ännu men kaller ska de va i den de e de enda jag vet att jag vill ha med....sen finns de ju en massa roliga blommer och floristen som ska göra den e superduktig så hon kommer säkert me nåt bra förslag

vronk... Min M2B ska ha den här...har inte köpt den ännu men ska göra de snart

groups.msn.com/oskarochkajsa/oskarsklder.msnw&PhotoID=35

• Bride2B..

Blåklinten, jag tycker att alla är fina :) speciellt de tre sista :D

• Blåklinten

Precis, såååå svårt att välja !!!!
    Men iomed att klänningen e så enkel kan man ha lite häftiga blommor i buketten utan att de blir för mycke

• raskan

Jag va å träffade "våran" guldsmed (en vän till Micke) å Vi bestämde att han skulle ta min förlovningsring å den vitguldsringen med 9 briljanter som vi hade å så gör han vitguld underst min förlovningsring i mitten med briljanterna i å sen vitguld överst.Ringen kommer bli platt så min förlovningsring ska plattas till hihi.
    Sen viskade jag lite fint att jan skulle ta 2 av briljanterna å sätta inuti mickes ring som en suprise!!!
    Millan

• Blåklinten

Va kul....nu e de verkligen inte långt kvar för dig

• Bride2B..

Blåklinten, jo det är i o för sig sant :) jag tyckte din klänning såg ut som en tjejs klänning i köp & sälj annonserna.. hmmm....

Raskan, det låter jättefint!!

• Blåklinten

Bride2B...Kollade anonserna och de stämmer...fast min ska ha en sån kant nertill me.

Pratade precis med hon som skulle gjort mitt hår och smink, tyvärr vågade hon sig inte på håret så nu blir de till att boka frissa, men de ska nog inte va några problem ska ringa i morrn och kolla.

Hurdan makeup ska ni ha...har ni någon bild ??

• Bride2B..

Blåklinten, vad var det hon inte vågade sig på? Tyvärr har jag ingen bild utav makeupen men jag har sålt min förra tiara och köpt en ny, redan igår :D

bilder finns här ifall ni vill se :)
    groups.msn.com/JulieMarcus/smyken.msnw

• Blåklinten

Hon vågade sig inte på frisyren, hon visste inte om hon kunde få den att sitta tillräckligt bra för en hel kväll, de krävs ju ändå en del kunskaper

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)