• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Blåklinten

Mmmm de blir nog så, lagom enkel men inte för enkel och så passar den nog mitt hår och mitt ansikte, har sparat och sparat så de e jättelångt nu

• Bride2B..

Blåklinten, vad bra då :D

• Blåklinten

Ååå va kallt, men langos e ju sååå gott om man ska de positivt

Ja nästa månad måste vi åka till Gbg och köpa Oskars kostym men den här månan kan vi inte för vi betalar resan, pluss en massa grävjobb för trädgårn på ca 20 papp så vi ligger lite risigt till ekonomiskt om man kan säga så, men när vi ska ner ska jag berätta de så måste vi ses...absolut !!!

Visst blir man sugen på att gifta sig nu, men tiden går sååå fort ändå !!

• Bride2B..

Blåklinten, hoppas det ordnar sig med ekonomin... Det ser lite ljust ut för oss i alla fall, vi har "bara" 16 tusen kvar att spara tills hela summan är klar för bröllopet. Vi kommer fortsätta spara för att sedan kunna köpa möbler när vi väl flyttar osv.

Kom jättegärna förbi när ni är i Göteborg. Säg bara till innan så man kan fixa till sig lite så man slipper se ut som en slusk ;)

• Blåklinten

Ja de e ingen fara med bröllopet, dom pengarna har vi men de e så jobbigt att inte kunna göra de där extra som man brukar...men får vi bara sålt den andra bilen så ordnar de sig

• Blåklinten

Ska till frissan i morrn och bestämma vad jag ska göra med håret....hm vilken frisyr ska jag välja nu då

• Bride2B..

Blåklinten, vad skönt att det är ordnat i alla fall :)
    den sista skulle nog passa dig skitfint *tummen upp*

• Blåklinten

Bride2B..Ja de e skönt varje gång man kan pricka av något från listan

Ska skriva ut några bilder i kväll och ta med mig till henne så får hon hjälpa mig....skulle man kunna fästa en slöja i den på något vis tro...kan ske under håret, såg en anons på köp och sälj där hon hade slöjan under håret

• Bride2B..

Blåklinten, jag ska ha slöjan under håret :) så det måste funka på nått sätt... eller så kan du sätta det precis under det uppsatta så det täcker lite utav det utsläppta.. du kan ju alltid ta bort slöjan sedan ;)

Vi har de flesta "småsakerna" klara redan.. bara ett par grejer kvar. sedan kommer de "stora" räkningarna på 6000 o liknande *haha*

• Blåklinten

Jag har ingen aning om vad vi har kvar...får nog sätta mig ner och kolla nån dag...i kväll ska jag iaf kolla frisyrer ....fast jag kasnke hinner me de andra med.

Ja just de du ska ha slöjan under men du ska väll ha håret helt uppsatt

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)