• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Blåklinten

E de ett liknande callcenter eller hur e de där du jobbar ??

• Bride2B..

Blåklinten, njae.... det ena jobbet (börjar 08.30 o slutar 16.00) är från måndag till fredag och då ska jag sälja bläckpatroner m.m till olika företag. Sedan kl 16.45 skall jag infinna mig på en fundracing som just nu hjälper rädda barnen som vi skall ringa runt till kunde och fråga ifall de vill vara me i år igen osv....

• Blåklinten

Oj, de låter tungt, hoppas du kommer trivas och att allt går bra !!!

Nu har vi gjort bordsplaceringen...har inte varit i lokeln ännu och kollat så den funkar men alla e ju i par så de "värsta" e väll gjort

• Blåklinten

JAAAAA

Ingen mer som kollar på hockey

• Bride2B..

Blåklinten, sorry kollar inte på d..

var på ikea igår som sagt.. hittade inget tyg alls för borden :( allt var antingen slut eller så fanns det inte i de färgerna osv jag ville ha *snyfta* varför skall det vara så svårt...?

• Blåklinten

Dom förlorade ändå...j*vla skit

Tråkigt me tyget...typiskt att de e så när de verkligen e något man måste ha !!!
    Men kolla på dunis hemsida...de tyget vi ska ha är som vanlig duk i kvaliten/materialet men billigare (förhopningsvis).

Har hållt på med ved hela dan...kört 2 fulla lass med skottkärra, lagt i och sen slängt av...e helt slut pluss att jag har skrapsår, huvudvärk och ont i tån *suck*...men nu har vi ved till vintern så de blir riktigt varmt

• Bride2B..

Blåklinten... du ska ha massa applåder utav mig som orkat :) det måste vara jättejobbigt! *hihi*

Jag vill helst inte lägga ut massa onödiga pengar på dukar och tyg som jag ska slänga efter denna gången... Vart får man tag på billigast tror du?

• raskan

Vi har precis sytt färdigt dukar till alla bord!!
    Vi hittade tyg på ikea för 5 kr m
    Millan

• raskan

Nu är det inge kul längre!!! Jag är såå nervös hela tiden å känner att jag är en riktig bridzilla ahhhh
    Kan det inte bli lördag snart!
    Millan

• Blåklinten

Ja de va jättejobbigt !!!
    I dag har jag ont i foten/tån efter att jag varit så dum och sprkat på ett rör när vi höll på med ven(blev lite irriterad när jag slog mig på släpkärran och för att avreagera mig sparkade jag på ett HÅRT plaströr) !!!

Vet inte vart de kan finnas billigt tyg eller dukar...kollade du på Ullared när du va där ??
    Eller sök på internet/ google

Förstår att du börjar bli nervös, jag kan känna av de jag me när jag tänker på allt som e kvar att göra och om allt kommer klaffa osv

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)