• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Blåklinten

Ha nästan klar...faaan va bra

• Bride2B..

Blåklinten, *glad för din skull* Jag fick beskedet idag om att klänningarna jag beställt från Lavendar till mitt brudfölje skall komma imorgon (hem alltså) nu e jag jätteglad :D

• Blåklinten

Spännande med klänningarna...har du fått dom ännu...bilder kanske ??

• Bride2B..

ja jag har fått de... fyfan alltså.. det var inte alls de klänningarna jag beställde... jag fick 1 rätt klänning och den var inte ens "fullständig"...
    de är gräsliga tycker jag, till skillnad mot vad jag ville ha...
    denna ville jag ha groups.msn.com/JulieMarcus/klder.msnw fast i en annan färg....
    ungefär en sån här fick jag, fast med lite mer smalare axelband och snöret i midjan är i samma färg som klänningen (snöret är också en rosett på min), www.watters.com/images/products/fullview/518.jpg

• Blåklinten

Nä fy va jobbigt och tåkigt, tur att de e ett tag kvar till bröllopet då !!

De va alltså tärnans klänning som kommit

Näbbarnas klänningar då ??

• Smurfan86

Min blivnade som jag hade innan har brytit med mig för 3 månader sen om ni undrade var jag tagit vägen...

Men nu har jag en underbar pojkvän igen som jag ska förlova mig med..
    Sååå glad

Så nu får jag vänta på brollop iallafall tills båda har jobb..*suck*

Kram

• Bride2B..

blåklinten, näbbens kom men den var till hälften rätt... saknade tyll i kjolen. tycker det är jobbigt o konstigt eftersom jag bad flera gånger om att få EXTRA tyll!! *suck*

smurfan86, oj hoppas det inte var nått allvarligt... redan en ny förlovning... lite tidigt tycker du inte?

• Blåklinten

Vart beställde du klänningarna i från ??

Smurfan86....Tråkigt med ditt ex...hoppas de går bättre den här gången då !!

• Blåklinten

Ok...dåligt måste jag säga !!!

Vad ska ni fixa till era mammor på mors dag på söndag ??

Jag ska göra ett sånt där jag älskar dig för att album, hittade ett jättefint på en bokhandel

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)