• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Nikkis

Raskan, har du bilder från ert bröllop på din hemsida eller? Skulle vara kul att se

Har ni bokat hotell till bröllopsnatten än? Om ni nu ska bo på hotell alltså...

• Blåklinten

Vi ska bo hemma på bröllopsnatten, ska be någon göra fint och så ska jag köpa lite godsaker och så kanske ta ett bubbelbad så vi kände att vi inte behövde något hotell

• Bride2B..

träffade på prästen idag när jag o killen skille till kyrkan för att kolla hur den ser ut innuti.. skulle prata med vaktmästaren och där satt hon. Vi bokade upp ett möte lite längre fram i Juli för att börja prata om ideer osv. Det skalll bli enormt kul

raskan, kul att höra ifrån dig nu igen.. bilderna på er var/är kanon fina :) ni såg verkligen lyckliga ut :D

• Blåklinten

Vi ska träffa prästen i morrn kl 12 hihi

Klar med bordsplaceringen...hoppas jag f*n vilken tid de tog !!!

• Bride2B..

vad kul att det är avklarat :) har ni fått svar från alla gäster ännu? hur många bjöd ni och hur många tackade ja?

• Blåklinten

Vi bjöd 92 och 77 kommer.

När har ni osa ??

• Bride2B..

den 1:a juli.... lite mindre än 1 månad kvar ;) vi har bjudit lite över 100... vet ej än så länge hur många skall komma :)

• Blåklinten

Ok, ni har ju inte ert bröllop i semestertider vilket är en fördel.

Men vi har några som bor utomland tex min faster och hennes familj (Grekland) och dom kommer alla utom pappan i famlijen och de trodde jag inte så de va jag himla glad för

• Nikkis

Raskan, jättefint bröllop! O bebisen var ju bara sååå söt!!

Blåklinten, när är det du ska gifta dig?

Bride2B, har du hittat några handskar än?

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)