• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Blåklinten

Vet inte om de blir någon för mig

Alla mina kompisar bor långt bort och e fattiga studenter

• Bride2B..

Klart det blir någon.. :) jag åker annars till dig o hippar dig ;)

• Blåklinten

Åååå hatar sverige...funderar på att ta en restresa någonstans, är så j*vla trött på regnet

• Bride2B..

usch, jag förstår vad du menar :(
    Vaknade imorse av att dörrklockan ringde... Jag har fått marcus vigselring hem :D Men jag är lite osäker, för på postpappret stod det "metal weddin band" och jag har ju köpt en vit gulds ring.. *hmmmm* är lite orolig nu för jag vill ju ha en i vitt guld! För övrigt så är ringen jätefin och exakt som jag ville ha den. Skall ta den till smeden och få den värderad och kollad (ifall den är i vitt guld) och sedan gravera den. Skall även kolla storleken då jag var jätteosäker på vad den storleken jag köpte var :)

• sandraocherik

Blåklinten: Är ny på tråden och har precis varit inne på din länk och sett brudklänningen. Den är verkligen jättefin!! Det jag undrar är vem som har sytt den och ungefär hur mycket den kostade?

• Blåklinten

Bride2B
    Kul med ringen
    Skriv när du vart hos värderaren !!

sandraocherik

Tack
    De e en sömmerska som bor på den orten som jag bor på, med tyg och sömnad gick den på ca 3500:-

• Bride2B..

Jag har lagt in den på gravyr.. skall fråga ifall man kan få den värderad imorgon :) ringen är heeelt klar för använding från o me imon :D

• Blåklinten

Skoj

Nu ska vi och träffa hon som ska sjung i kyrkan och bestämma låtar.

Fick föresten fortsatt anställning på skolan, tar en termin i taget så först ht och sen om jag inte börjar plugga får jag fortsätta även till våren...känns så skönt

• Bride2B..

blåklinten, vad kul :) grattis får man säga då *tummen upp*

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)