• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Bröllopstokiig

Blev rörd under vigseln på bröllopsfeber i går...började tänka på vår dag som snart e här

• Blåklinten

Kan intyga att man blir helt virrig den sista månaden

• Nikkis

Ja, fick nästan tårar i ögonen själv när hennes pappa spelade låten för henne Det var såå fint.....

Vi ska iväg på söndag o kolla tärnklänningar iallafall, skönt att få det gjort.... Sen fattas skjorta, kravatt o väst till honom, o skor (de jag köpte passade inte klänningen) o underkläder åt mig... Har inte bestämt mig förom jag ska ha slöja o tiara, eller bara en stor lilja i håret, under örat ungefär, mot halsen.... Är sååå svårt.. Hur skulle du ha?

• Blåklinten

Jag ska ha denna frisyren med slöja under (tror jag) och en kalla i håret

groups.msn.com/oskarochkajsa/hruppsttningar.msnw&PhotoID=116

Ja visst va de fint när han sjöng....man kanske blir mer känslosam när man ska gifta sig för jag brukar inte va sånn annars

• Nikkis

Ha ha, allvarligt? Det är exakt den frisyr jag har funderat på!! Hämtad ur en av förra årets bröllopstidningar? Jag har t.o.m bokat en krona som jag ska ha om jag ska ha dne frisyren

• Nikkis

Om jag ska ha krona alltså.. Funderar ju, som jag skrev, på att ha en lilja under örat, vid nacken istället... Kul att vi har tänkt så lika

• Blåklinten

Nej va kul

Hittade den i nån bröllopstidning, de stämmer de, fast jag ska inte ha någon krona utan kalla i stället i så fall

• Bride2B..

Jag håller med om Baronessans pappas överraskning.. den var jättefin. Blev lite tårögd :)

Usch vad nervis jag är angående bröllopet... kollade just "check-listan" i bröllopsmagasinet och insåg att vi gjort d mesta! Men det känns fortfarande som om nått fattas.. förutom bordsdukarna :)

Fina ideer ni har angående håret... det blir säkert superfint!

• Blåklinten

Bride2B..
    Vänta bara tills du är några veckor från dagen D då kan man snacka dåliga nerver

• Bride2B..

hehe, jag vill inte ens tänka tanken
    Videokillen ringde mig igår kväll och vi har bokat ett nytt möte imorgon kl 17.00 hoppas han kan hålla tiden nu också!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)