• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Nikkis

Hej tjejer!

Så Blåklinten, nästan bara 2 veckor kvar... Vad kul!! Jag känner mig pirrig rdena, o jag hár 2 månader kvar

Nu har vi iaf vart o handlat kostym åt Conny, känns skönt att ha det gjort... "bara" skjorta, väst o kravatt (eller vad det heter) kvar nu....

Har ni sett bilden på min klänning? Vad tror ni passar bäst till den, slöja o tiara, eller en lilja i håret bara, samma som i buketten? Är så velig... Fast ska jag ha slöja ska jag ha en kort, som når ner till mitten på ryggen ung.

• Blåklinten

Längesen man hörde från dig Nikkis.
    kommer inte i håg din klänning, lägg gärna ut en bild så ska vi hjälpa dig

Ja nu e de pirrigt, 1,5 veckor kvar, kan inte to de e sant att man nästan e där efter ca 1,5 års planerande

• Nikkis

Ja, får ovett av sambon om jag sitter framför datorn när det är fint väder ute, Så jag passar på när solen inte skiner

Jag har den på min sida på familjeliv,

www.familjeliv.se/krypin/mrsarvid/galleri.php

Finns bara bilder på den när den hänger på galge, vågar knappt röra den

Ja, tänka sig... Månad ut o månad in av planering, o nu närmar sig "finaldagen"... Tror jag kommer bli knäpp o drömma mardrömmar sista veckorna, om allt jag får för mig att jag glömt ...

• Bride2B..

Nikkis, man ser dig aldrig här längre ju :/ mjo 1,5 vecka kvar för blåklinten.... jag längtar som f****n till mitt datum :D

• Blåklinten

Jag tror de skulle vara fint med en slöja som går till midjan ugefär.

Hade du tänkt samma frisyr som mig eller vem va de

• Bride2B..

jo det var Nikkis tror jag som ville ha likadan.. :) jag har börjat få second thought om min slöja. Jag vill ha den kortare men exakt likadan.. Jag hittar ingen sådan någon stans :(

• Blåklinten

Jobbigt de där när man börjar ångra sig..du ska se att de blir bra med den du har

• Bride2B..

jo den är fin o så men jag tycker att den täcker lite för mycket av allt det fina där bak, typ broderierna o pärlorna osv... :/

• Blåklinten

Finns de ingen på ebay håller ??
    Dom brukar ju ha massa olika !

• Bride2B..

ne jag har bara hittat med tjocka sidenband osv... men jag får väl bita ihop.. skall ju "bara" ha den i kyrkan :D

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)