• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Bride2B..

oj jag råkade skicka innan jag skrivit klart.. Vilka klänningar är tärnornas?

• Blåklinten

Den blåa...allas ser likadana ut

• Bride2B..

ja ni hittade jag de :D superfina var de ;)

• Blåklinten

Ja de tycker jag me...vill ha en likadan själv

Nu e jag HELT klar med festprogrammen *jippi*...börjar närma sig nu

Hur går de me de klänningarna du beställde men som va fel...har du fått dom ännu ???

• Nikkis

Oiii, 1 vecka?!?!?!! Du måste vara ett nervvrak nu

Ska kolla på klänningarna när jag kommer hem, kan inte sitta ute på B.T för länge när jag är på jobbet

• Bride2B..

jag kollade på bröllopsfeber igår.. synd om mattias som svettades som en gris.. ånger tro? haha
    OSA var i fredags o det finns fortfarande folk som inte svarat... hatar när sånt händer... får ta tag i det när jag kommer hem! Nu är det inte många dagar kvar för dig kajsa... :D

• Blåklinten

Nä nu e de nära men jag e förvånandsvärt lugn...men i stunder blir jag nervös !!

Köpte en massa snacks och dricka i dag så nu ska allt va fixat...tror jag

Hur går de för er andra ??

Tråkigt Bride2B att inte alla svarat men så va de för oss med, sen kan de ju hända att folk faller bort längre fram med, så ett tips är att göra en bordsplacering nu men ha den "öppen" för ev ändringar och vänta med att skriva ut de saker som behöver innehålla gästernas namn.

• Bride2B..

jo jag vet, jag har redan gjort en preliminär med alla gäster... beställde tyll knyten igår som jag skall lägga riset i.. Mamma köpte jättefina grejer till mig från Libanon som jag skall använda också, bla en liten grej som ser ut som en liten väska med två hjärtan på, ett guld och ett i frost (lite svårt attt förklara). Dessa skall man lägga godis eller choklad i för att ge gästerna. Jag ska försökta ta bilder när jag hinner :)

• Blåklinten

Oj va tidigt/sent ni skriver !!

Ja ta foton, de e alltid kul !!
    Hinner inte skriva mer nu, ska ut och fixa lite grejer !!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)