• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Blåklinten

Haha, aldrig kul att bli röd

Själv har jag fått en riktigt bra bränna i vår, verkligen varit i solen då den varit framme och trots att jag e ljus i håret och hyn lyckas jag bli brun och inte röd...känns bra inför dagen D som e om 2 veckor *jippiiiiiii*

• Bride2B..

åhh vad kul... 2 veckor är ju nästan INGENTING! :D

• Blåklinten

Jag vet, kan inte fatta de själv !!!!

Och vi har en del kvar att göra tyvärr, så ett tips e att så fort de finns något man kan göra klart så gör klart de för i slutet rinner bara tiden i väg

• Bride2B..

hehe jooo jag vet :D Jag är en sån tjej som måste ha saker o ting klara i tid, helst förtid så att jag kan kontrollera det och hitta en ny lösning ifall det inte blir av :)

• Blåklinten

Blev klara med vigselprogrammen i dag, känns bra !!!

Bara festprogrammen och placeringskorten kvar sen

• Bride2B..

nu har jag o marcus bestämt oss för att ha fest och vigselprogram i alla fall *pust* kan du skicka dina så får jag se hur man kan göra lite o få ideer kanske :) ? Kramkalas :D

• Blåklinten

Bride2B.. you got mail

• Bride2B..

taaaack :) skall kolla direkt :D

• Blåklinten

Placeringskort färdiga...skööönt

• Bride2B..

gott :)
    Jag kunde inte se dina program eftersom jag inte har ms publisher :( F*n då :( :(

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)