• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Blåklinten

Tack

Hon tog alla i färg (digitalt) och sen bestämde vi tillsammans vilka jag ville ha i svartvitt.

Betalade 550:- för fotograferingen och sen 1850 för album och montering av bilder.
    Valde mellan ett "vanligt" svart album och detta först men Oskar gillar den looken så jag tänkte att man gifter sig bara en gång och kan då kosta på lite extra

• Blåklinten

Fick katalogen som man kan beställa parfym, smink och sprit i från flyget i dag....nu e de inte långt kvar alltså

• Bride2B..

jo det är sant.. de är jättefina i alla fall :)
    nee jag vet, mindre än 1 månmad kvar för er.. :D fan va pirrigt d måste vara

• Blåklinten

Ja de e de...blev klara med utformingn av vigselprogrammen i dag men när man skriver ut dom e de lite genomskinlig.

Vi hade tänkt ha dubbelsidigt så man slipper binda i hop, men de e ju bara vigselprogrammen...kanske inte spelar så stor roll

• Bride2B..

det låter jättefint... jag tror inte det gör nått att det är dubbelsidigt.. prova med ett papper och se :)

• Blåklinten

Ja vi har gjort de och de e lite genomskinligt men vigselprogrammet e ju bara till föra att man ska kunna följa med i vigseln så de får nog va så.

Annars kan man säkert köpa tjockare papper om man inte vill att de ska synas i genom

• Bride2B..

mm :) det blir säkert jättebra skall du se!

• Blåklinten

Nu har vi typ festprogrammen klara med...känns skönt att man kan bocka av de "stora" grejerna !!

• Blåklinten

Har du de mesta klart eller e de något som saknas ??

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)