• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Blåklinten

Nikkis
    Ja de e ju finast om de e lika på något vis

Har fått på min mina brudskor nu, ska gå in dom tänkte jag men jag har satt tassar på klacken för att inte förstöra golvet *hihi*

Sen tänkte jag att jag ska gå och hämta lite sand på ett ställe i närheten, får passa på medans de inte regnar

• Nikkis

Vad ska du ha sanden till då? Vad ska du ha för skor då? Jag ska ha stövletter, ska väl börja gå in mina i tid jag också Så man slipper skoskav på bröllopsdagen...!

• Nikkis

Okej, då förstår jag

Jättefina skor!

Jag var precis ut i vår trädgård, o hittade ett fågelbo fullt med döda fågelbebisar, var inge kul alls... Tror att mamma Fågel hade övergivit dom....

• Blåklinten

Tråkigt med fågelungarna, dom som e så söta

Jag har min lillasyster/tärna här i dag så nu pratar vi en del bröllop, hon fyller desutom 15 år i dag så vi har firat lite...väckte henne i morse med sånna "raketer" som man kan ha i tårtor så att brandvarnarn gick i gång hihi

• Bride2B..

Blåklinten, det var elakt

• Blåklinten

Nä då hon skratta en massa...dessutom hade jag sånna där man blåser i och så åker de ut en sak så jag kan tänka mig att de såg ganska kul ut

• Blåklinten

Sitter med vigselprogrammet nu och försöker få i hop de

• Bride2B..

hehe okej... hoppas det går bra me programmen :)

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)