• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Blåklinten

Å så synd då....kanske kan skicka ett till, festprogrammen e inte riktigt klara men vigselprogrammen e.

Jag kan testa kopiera till word, så kan jag skicka de i gen....word har du va ??

• Blåklinten

Har ett i word som aldrig blev klart...men lite e me...skickar de.

Bättre än inget iaf

• Blåklinten

I dag kom våra rosenblad som jag beställt, dom är såååå fina, stora röda blad

• Bride2B..

Tack så mycket :)
    Vad kul att du gillade bladen. Jag har hittat en blomsterkorg som jag var nöjd med. Fyllde hela korgen med de blommorna JAG hade beställt och snacka om mycket!! blomstertjejen kommer få ta väldigt stora NÄVAR för att utnyttja massa :D

• Blåklinten

Hittade 2 korgar när jag va i gbg sist på Panduro, tyvärr va dom inte vita men jag har försökt spraya dom så gott de går så nu ser de fina ut

blomstertjejernas klänningar hittade dom å kappahl, enkla vita och jättesöta, passade dom båda jättebra

Va hos floristen i dag och kollade blommor till dekoration, hittade krysantemum (tror jag dom hette), jättesöt blomma....längtar nu så jag tror jag dör !!!!!

• Bride2B..

åhhhh det kan jag tänka mig.. skulle ge allt för att vara i din position :D men det är ändå gott med lite tid så man hinner fixa de sista grejerna ;)

• Blåklinten

Jo de e klart...men nu känns de som de mesta e klart...faktiskt

• Bride2B..

hihi.. pirrigt det måste kännas nu då :D knappt 2 veckor kvar ;)

• Blåklinten

Ja de e pirrigt men en pirrighet med spänning i kan man säga

• Bride2B..

;) köns känsla det måste vara :)

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)