• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Blåklinten

Ok, ska du inte ha de efter kyrkan

I dag ska vi göra klart våra festprogram (förhoppningsvis). Vädret e inte så bra ( mulet ) men de e bra för då kan man sitta inne och greja utan att få dåligt samvete

• sandraocherik

Bride2B:
    Har nu efter semestern kollat min mailbox men inte fått bilderna från Blåklintens album som du skickade.
    Om du har tid så prova att skicka dessa igen på: sandraocherik@hotmail.com. Ber på förhand om ursäkt för besväret!

• Bride2B..

sandraocherik, jag tog bort de från min mail faktiskt för bilderna tog plats och jag behövde platsen! Sorry, be blåklinten igen istället..

Kramkalas, Julie

• Nikkis

Bride2Be, jag vet *skäms* Har vart en dålig B.T:are ett tag nu, jobbade kväll förut så då satt jag framför datorn nästan varje dag. Blir lite mer sällan nu när jag inte är hemma förrän 17 på kvällarna, o sambo, hund o katt vill ha en massa uppmärksamhet

Blåklinten, tror du det skulle passa till klänningen att ha en som går till midjan? Vill ju inte täcka över det fina där bak

Nu ska jag ringa runt efter serveringshjälp till bröllopet...

• Blåklinten

Nikkis
    Tror de skulle va finare med en som e lite kortare faktiskt, eller ha en som e tunn eller med färre lager så de syns i genom !!

Nu e typ festprogrammen klara, bara framsidan och silversnöret som ska dit för "ögtas skull"

• Nikkis

Vad ku, hur blev dom då? Vad har du med i era? Jag är nästan klar med mina, o hoppas att jag fått med allt

Bara 2 veckor kvar imorgon, nedräkningen börjar

• Blåklinten

Vi har bara 1 vecka kvar *pirrigt*

vi har med :
    Vilka som är tärnor, bestman, toastmaster
    Liten presentation av oss själva
    Meny
    Presentation av gästerna
    Bordplaceringen
    Citat och ordspråk
    Vett och etikett (roliga)
    Telefonnummer för taxi

Kan ta kort när dom blir helt klara och lägga ut

• Blåklinten

Vart har ni tagit vägen brudar ??

• Bride2B..

Nikkis, jag förstår att det kan vara så ibland ;)

Blåklinten, snygga tärnklänningar *tummarna upp*

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)