• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Blåklinten

Nä jag vet, Oskar hade tydligen vetat om de ett tag och dom hade planerat ett tag innan...men tyvärr va de några som blev sjuka och inte kunde komma

Men vi som va där hade såååå kul...hoppas din blir lika bra

• sandraocherik

Blåklinten:

Blev verkligen nyfiken på det album med fotografier som du pratade om för ett par dagar sedan. Vore kul att få se dem! Vill du dela med dig så får du gärna maila mig på: aleksandra.jakovljevic@home.se

• Bride2B..

vad bra då :) *superglad för din skull* nu är det JAG som undrar ifall jag kommer få en.. men det är ju fortfarande "lite" tid kvar ;) skall träffa videofotografen imorgon och kolla på lite saker som han har gjort innan jag bestämmer mig ifall vi skall använda honom eller inte.. skall bli kul tycker jag :D

• Blåklinten

sandraocherik..
    Kolla med Bride2B om hon har kvar dom i sin mail...mailade några till henne men tog bort dom från datorn i gen så inte min M2B skulle hitta dom

Bride2B..klart du komer få en, jag trodde verkligen inte jag skulle de hade ställt in mig på de till 100%, man tror man har koll på allt men i går insåg jag att de har man inte så du ska se att dom har fixat i hop något kul

• sandraocherik

Bride2B:

Blev hänvisad utav "Blåklinten" till dig. Undrar om du har kvar mailet med bilderna hon skickade till dig? Har du det får du gärna vidarebefordra dem till mig. Är så nyfiken, tycker att det verkar var en superbra idé att ge bort till sin blivande!! Nya mailadressen är: sandraocherik@hotmail.com.

Usch, vad klockan är mycket! Ska försöka sova lite nu. Bröllopsprogrammet på 5:an lyckades verkligen stressa upp mig. Fattar inte varför, det är ju ändå lite över ett år kvar till dagen D!!

• Bride2B..

bröllopsfeber är katastrofalt.. jag slog mig i huvudet flera gånger och började tjuta... fan va knäppa alla är (just de paren nu i alla fall)... nästa gång kommer en syriansk tjej tror jag... får se hur hon e.. killen verkade jättesöt i alla fall ;)

saraocherik, jag har mailat bilderna :)

• Nikkis

Bride2B; nu är det bara 75 dagar kvar, insåg det när jag o sambon var o handlade kostym åt honom i lördags, o då kom första nervösa pirret

Hoppas också att jag får en hippa, o förhoppningsvis en som är lika lyckad som de jag har läst om här på B.T Men det borde inte kunna bli annat än kul, med dom galna vänner man har

• Bride2B..

Nikkis, jag vet, jag vet jag vet :D :D :D
    lite "länge" men det kommmer *hihihihi*

• Nikkis

Länge? :-O Känns som att det närmar sig med stormsteg, kommer vara en virrpanna hela sista månaden, är redan orolig för att inte allt ska hinnas med

• Bride2B..

jag vet hur du menar.... jag är mest orolig för tygerna just nu som jag måste hitta :(

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)