ViktNeråt-05, Del 2
Vår förra hade stängt så jag startar en ny.
Jippie, i dag är det fredag och solen skiner!
Vår förra hade stängt så jag startar en ny.
Jippie, i dag är det fredag och solen skiner!
Det är konstigt att man får så dåligt samvete för att man äter något onyttigt. Jag har tränat varje dag den här veckan på gymmet och igår så köpte jag en 43 grams chokladkaka och en 0,5 l coca cola och det var SÅÅÅÅÅ GOTT!! Men ända får man så otroligt dåligt samvete så idag körde jag två pass på gymmet för att kompletera. Det ska inte vara så, jag tycker man borde få kunna njuta av livets goda...ibland alltså.
Trevlig Valborg allihopa, hoppas vågen visar minus på måndag efter alla festligheter.
SB_Helena
Tänk på att om du tränar för mycket så går man inte heller ner i vikt. Kroppen behöver vila.
Sen se till så du äter ordentligt.
Gjorde själv så att jag tränade för mycket och åt för lite vilket blev att istället för att kunna gå ner i vikt så behöll kroppen allt den kunde då jag i princip svälte den.
För övrigt till alla tjejer här är det viktigt att ibland kunna få unna sig små saker så där
Hoooooooooooj vad jag e glad!
Bakis som en gris lyckades jag återfå karaktären å åt min gröt till frukost.
Hade tjejkväll hos mig igår = massor med goda ostar, kex, bröd, oliver å annat gott över. Jag lyckades dock plocka undan allt utan att tänka att "jag kan lika gärna äta idag med". Har ju som ni vet väldigt lätt för att hamna i den fällan.
Är superduper STOLT över mig själv.
Ska plocka ner allt i en kasse å lämna till mamma å pappa, ifall karaktären skulle svika senare under dagen...
Jag känner ju som sagt mig själv rätt väl vid detta laget.. Hehehe.
Hoppas ni får en bra dag girls!
Hej tjejer
Låter som att vi haft en bra valborg!
Mm, skulle gärna tagit en meny bestående av tempura, creme brule, ost & kex, rödvin, choklad, snacks, drinkar... Tur att vi hjälpts åt denna helg och spridit ut det på fler personer
Låter skönt att vi är överens om att man måste unna sig lite saker i bland, tänk va livet skulle bli trist om man bara gnagde på selleri. Och tänk vilken chock kroppen skulle få sen när man väl börjar igen.
Gick lite på stan på eftermiddagen = förena motion och shopping Jisses va lite tyg man får för pengarna, hur ska man någonsin få plats i dessa minimala (snygga) linnen & toppar som får en att drömma om sommar???
Ska bli intressant med vägning i morgon. Vågar inte tro på nån större förändring men hoppas hoppas...
Kram
Mia!
Funkar viktklubben för dig?
Mia-76
Jag har också undrat det, hur man ska få plats och samtidigt se snygg ut=)Men det kommer, sommaren är inte här än. Vi har fortfarande tid på oss=)
Hejsan tjejer! Här är ännu en som överlevt valborgshelgen! Tog det lugnt när det gäller alkoholen, och grillat kött är ju nyttig och bra mat så idag visar vågen minus. Härligt!
Jen78: Tror att Viktklubben strulade för alla i går kväll, nu är den i allafall i gång igen. Har just fått rapportera min vikt, vilket jag även gör här:
-0.4 kg. Jag är jätteglad!
Härligt att höra att det går neråt. Det här var min första vecka så minus 3 kilo är jag nöjd med, men mer ner ska det=)
Va´ duktiga vi är!
Jag har varit ute på min dagliga morgonrunda och tro det eller ej men, jag sprang!!!! halva vägen! inte fort och inte gracilt men ändå! jag är jättestolt!
En fråga - är det fler än jag som pendlar i vikt? Jag pendlar ett halvt kilo upp och ner... otroligt irriterande! Vad beror det på?
Ha en bra måndag alla duktiga tjejer!
Bella