ViktNeråt-05, Del 2
Vår förra hade stängt så jag startar en ny.
Jippie, i dag är det fredag och solen skiner!
Vår förra hade stängt så jag startar en ny.
Jippie, i dag är det fredag och solen skiner!
Roligt att få läsa om hur det går för alla! Och att känna att man inte är ensam om att kämpa med vikten...
För mig går det bra just nu. Motivationen är på topp! Hoppas att helgen flyter på bra också så det blir ett minus på vågen på måndag.
Hej Tjejer!
Vill egentligen ingenting, är bara på bra humör. Har haft en bra ät & träningsvecka, solen skiner och det är snart helg.
I kväll kommer dock en kväll av prövningar, ska på fest och det brukar ju betyda dels drinkar men framförallt att mina förädiska vänner snacksen skriker 'Snälla ät upp mig jag är så god'.
Ha en bra helg i vårsolens glans.
Kram
Mia: Ohhh...du är också en sån...som hör dem...snacksen :-S Gu vad de är tjatiga! :D
Vad har vi för tips för att lösa det då... Jo köp en sån låda med saltapinnarvarianter och ta med som "present" till värden...så vet du att det iallafall finns snacks som är liiite bättre än chips och ostbågar :D Eller kanske ett steg till och ta med dig en massa stavade grönsaker och nån gottig dip:p
----
Själv flippade jag helt igår och åt TRE släta bullar:o VARFÖR då??? Jag blir så tokig på mig när jag gör sådär...sitter och äter och vet att jag inte borde men lik förbannat tar jag en till *suck* Looobotomiiii efterlyses :( Nåväl, jag ska försöka "reparera" misstaget så gott det går och köra måltidsersättningar hela dagen idag och så mycket det går i helgen (ska på fest imorgon troooor jag och då vill jag iallafall äta nåt och dricka nåt :? :D
Nåväl...har druckit en shake till frukost och är svinhungrig nuuu...men jag får skylla mig själv ;)
Ska nog göra så, ta med salta pinnar alltså eller VVs micropop. Tyvärr är det ju så att de fetaste snacksen är mer hödljudda. Och ju mer man dricker desto högre skriker de.
Men jag ska försöka vara stark!
Lycka till! Du fixar detta!!! :D
SB_Helena! Det är inge bra att vara yr och må illa. Då äter du garanterat för lite (men det var ju bra att du åt lagad mat när du kände så).
Vad duktiga är! Själv har jag haft en katastrofvecka, men det har varit en rolig vecka så det gör inte så mycket. Nya tag - igen
Tror att jag vann snackskriget i går. Höll mig till popcorn och tog det kanska varligt.
Däremot blev det MÅNGA drinkar i regnbågens alla färger, men vi hade så kul så det gör inte så mycket.
Nu ska det vara lugnt på festfronten ett tag så då ska man kanske passa på att gå ner lite i vikt
Ha en bra dag
Hej hopp!
Ville bara önska er en riktigt trevlig valborg... Själv ska jag på fest så det lär väl blir en del skräp + rödtjut. Har dock skött mig exemplariskt hela veckan så jag ska äta med gott samvete!
Tänt var det här!
Wohooo! Heja Mia-76!!!
Jag ska på japansk restaurang ikväll...hmm... Jag VILL ha tempura (friterade bautaräkor) men om jag ska vara duktig får det bli nåt annat :? Vi får se *visslar diskret*
I kväll är det fest - jag har slitit på våran gård, vi har kört bort 50!!!! sopsäckar med löv, skräp och annat... plus en hel del krattande mm - så jag tänker äta efterrätt med gott samvete idag, trots att det är creme bruleé och det är hur fett som helst!
Ha en trevlig Valborg alla kanonduktiga tjejer!
Bella