• Mia-76

ViktNeråt-05, Del 2

Vår förra hade stängt så jag startar en ny.

Jippie, i dag är det fredag och solen skiner!

• Svar på tråden ViktNeråt-05, Del 2
  • Trolliz

Tillbaka i stan efter en veckas semester. Semestern var kul, med förödande för vikten... Så jag är tillbaka på ruta 1. Men min plan att gå ner 7 kg innan semestern står kvar. Och nu jäklar ska jag se till att klara det! Veckan har börjat bra med bara nyttigheter när det gäller maten. Motionera har jag däremot inte gort p ga en 2 dagar lång migrän (blä!). Känner fortfarande av huvudvärken en aning, men hoppas att jag mår bra i eftermiddag. För i så fall ger jag mig ut på en promenad/jogginrunda.

• Lovisa78

Kämpa på Trolliz!

Ellte; då får man ju försöka komma på vad man kan ha för godissubstitut... Mango låter ju gott men... jag vet inte...

Det har hänt nåt med min kropp, förmodlingen är det att jag börjar bli tant. Bröstet blir nämligen mindre o mindre och låren o höfterna större och större. Jeansen stramar medan BH:arna hänger löst och fult! Fasen vad livet är hårt! Det är väl bara att träna stenhårt och vinna lite pengar så man kan fixa tuttarna ;)

Nej, om man skulle ta sig en liten morot :D

Kämpa på!!!

• Ellte

*garv* Ja det ÄR nog bara att inse att man aldrig kommer få den där tonårskroppen som jag aldrig hade då :? Men en snajsig trettioårskropp är inte fy skam det heller! :D

Har varit "duktig" hittills denna veckan... Ätit på rätt tider och rätt saker (nästan helt..det blev en dum lunch på café igår men jag gjorde så gott jag kunde iallafall) och skrivit ner allt jag äter precis som jag lovat :D Åhhh vad jag vill att det ska synas på vågen på måndag, annars vet jag inte vad jag gör... Snart är det helg...tumtidum...och det ska gå bra...tumtidum!

• Fru Larsson

Känner också igen det där med kroppen... De grammen jag lyckas gå ner kommer från tuttarna - det enda stället där det skulle behövas lite mer fett. Why??? Tur att det finns BH. Sen har ju graviditeter och amning gjort sitt med kroppen också (käcka ränder och slapp hud på magen och tuttarna).

Jag blev galen i tisdagskväll och efterträningen drack jag oboy blandad med standardmjölk och åt rostade mackor med massor av ost och smör. Fy på mig. Men det var gott!

Annars har jag varit rätt duktig men är inte superhård mot mig själv.

• Forsfors

idag känns allting så hopplöst och jag känner mig så lat och fet och har bara lust att tröstäta och gå och lägga mig igen, snälla peppa mig!

• Mia-76

Pepp pepp pepp pepp pepp pepp pepp pepp Pepp pepp pepp pepp pepp pepp pepp peppPepp pepp pepp pepp pepp pepp pepp peppPepp pepp pepp pepp pepp pepp pepp peppPepp pepp pepp pepp pepp pepp pepp peppPepp pepp pepp pepp pepp pepp pepp peppPepp pepp pepp pepp pepp pepp pepp peppPepp pepp pepp pepp pepp pepp pepp peppPepp pepp pepp pepp pepp pepp pepp peppPepp pepp pepp pepp pepp pepp pepp pepp

• Mia-76

Forsfors, kan du inte gå på ditt roliga yogapass? Det låter ju superkul och dessutom blir man (oftast) pigg och glad när man tränat!

Styrkekram!

• Forsfors

Mia-76:tack för peppen! Det behöver jag, tyvär så är yogan bara på måndagar, men du sa nåt när du sa träna, man kanske skulle testa att ta sig en promenad eller något och se om allt känns bättre efteråt.

• Ellte

Ja ut på promenix...plocka lite vitsippor...ta med en bok och sitt en stund i solen..och gå sedan raskt hemåt :D

Mia-76 Gu vad konstigt...efter ditt inlägg kan jag bara tänka på pepparbiff :? Undrar om jag ska få det till middag...

• Lovisa78

Eftersom jag numera är stelast i Sverige (utbrast min massös) så hade jag tänkt att lyfta lite tyngder ikväll - ha, ha det ska bli intressant...

Fy 17 vad gott det lät med oboy o rostade mackor "morot, morot, morot"... Nej, nu ska här tränas...

PEPP! :D

Svar på tråden ViktNeråt-05, Del 2