• Martinaa

    JUNI 2010 nr 4

    Då var det dags för en ny tråd för alla oss som ska stå brud i juni 2010. Vi är på rätt sida nyåret och nedräkningen har börjat på allvar! Häng med, gamla som nya juni-brudar och diskutera, tipsa, peppa och älta tillsammans!

    Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/juni.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

    Okej, då kör vi!

  • Svar på tråden JUNI 2010 nr 4
  • Martinaa
    Bettertogether skrev 2010-03-22 13:29:33 följande:
    Nu tjejer får ni hjälpa oss att vinna en bröllopsfotografering!! :) Gå in på bloggen blog.duovi.fi och rösta på oss, par nummer 1 (Sandra & Daniel) :) Man röstar med en kommentar i det inlägget man vill rösta på (alltså oss ;) )
    *röstat*
  • Kribban

    Någon av er som vet var man kan hitta omålade dalahästar till ett bra pris?? Funderar på att ha de som placeringskort.. Kan ju inte bara handla om M´s rötter på Åland på den stora dagen {#lang_emotions_smile}

  • ona

    Kribban skrev 2010-03-22 14:51:44 följande:


    Någon av er som vet var man kan hitta omålade dalahästar till ett bra pris?? Funderar på att ha de som placeringskort.. Kan ju inte bara handla om M´s rötter på Åland på den stora dagen
    Jag såg att det finns på grannas.com (butiken-dalahästar-täljda), men vet inte om de är till ett bra pris eller inte. Där finns annars annat roligt med dalahästtema.
  • GrodanoJag2010

    Röstat =)


    Bettertogether skrev 2010-03-22 13:29:33 följande:
    Nu tjejer får ni hjälpa oss att vinna en bröllopsfotografering!! :) Gå in på bloggen blog.duovi.fi och rösta på oss, par nummer 1 (Sandra & Daniel) :) Man röstar med en kommentar i det inlägget man vill rösta på (alltså oss ;) )
  • Kribban

    Nu har vi varit aktiva i planerandet igen :) Solisterna till kyrkan är klara och DJ är fixat till festen. Nu måste vi bara hitta någonstans att hyra en ljudanläggning (förhoppningsvis till bra pris) men de löser sig nog. Kompisen som ska hjälpa oss har en hel del kontakter, han brukar nämligen jobba extra som DJ ibland. Känns så skänt när några grejer faller på plats :)

  • April 99

    Håller med kribba- härligt när de går frammåt i planeringen!
    I helgen pratade vi om allt som ska ske kring bröllopsmiddagen och så kom min blivande på att han kände ju en tjej som är servitris och ett snabbt samtal så tjofs hade vi en som ställer fram/plcokar bort och diskar. Härligt!

    vi har också provgjort en del av maten,tårtan coh tilltugg. MUMS!

    Har ni planerat upp vigselcermonin? Vad har ni för upplägg? Vi gifter ju oss borgligt, har två som ska sjunga ihop, men vilken låt är inte klart och när i cermonin har jag ingen aning om. Enda som vi funderat på är att ev. ska våran 2 ½årig son komma fram med ringarna :) Behöver inspiration!

  • Bettertogether

    April 99 skrev 2010-03-25 14:57:11 följande:


    Håller med kribba- härligt när de går frammåt i planeringen!I helgen pratade vi om allt som ska ske kring bröllopsmiddagen och så kom min blivande på att han kände ju en tjej som är servitris och ett snabbt samtal så tjofs hade vi en som ställer fram/plcokar bort och diskar. Härligt!vi har också provgjort en del av maten,tårtan coh tilltugg. MUMS!Har ni planerat upp vigselcermonin? Vad har ni för upplägg? Vi gifter ju oss borgligt, har två som ska sjunga ihop, men vilken låt är inte klart och när i cermonin har jag ingen aning om. Enda som vi funderat på är att ev. ska våran 2 ½årig son komma fram med ringarna :) Behöver inspiration!
    Tack vare det du skrev april 99 kom jag också på att jag känner en tjej som är utbildad servitris! Så jag slängde iväg ett facebookmail åt henne nu om hon kan komma och hjälpa till ^^
  • April 99

    bettertogether-så bra att man akn vara till hjälp :)

    Vi hämtade våra ringar i lördags...weiii vad fina de är! Kändes mer på riktigt nu av någon underlig anledning. Längtar tills jag få ha den på mig jämt!

    På fredag är det vår 11 årsdag och ett år sedan han gick ner på knä hihi. Vad fort det har gått, men tiden går ju fort när man har roligt...

Svar på tråden JUNI 2010 nr 4