• Martinaa

JUNI 2010 nr 4

Då var det dags för en ny tråd för alla oss som ska stå brud i juni 2010. Vi är på rätt sida nyåret och nedräkningen har börjat på allvar! Häng med, gamla som nya juni-brudar och diskutera, tipsa, peppa och älta tillsammans!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/juni.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Okej, då kör vi!

• Svar på tråden JUNI 2010 nr 4
  • ona

Martinaa, den var jättefin! Du får börja tillverka och sälja på beställning, tror jag! :)

• Martinaa
    ona skrev 2010-04-16 19:41:54 följande:
    Martinaa, den var jättefin! Du får börja tillverka och sälja på beställning, tror jag! :)
    Tack! :D
    Haha, kanske det?? Det blir efter juni i så fall, haha. Undrar vad man skulle ta betalt för en sån i så fall...?
  • ona

Jag betalade 99 kronor för min tråkiga, vita gästbok med kanske 35 blad. Skulle jag få en sådär fin gästbok skulle jag kunna tänka mig att betala 300. Minst. Plus frakt. Glöm inte att brudar är galna

• Bettertogether

Vi har träffat vår präst mååånga gånger ;) Men då är han ju min morbror också ;D Fast inför vigseln har vi inte träffats ännu, men vi har inbokat en tid till 8 juni för övning i kyrkan.

• April 99

En fråga om festprogram: jag vill hellst ha det i formatet stående A4, hur fixar man det enkelt? vilket program kan man arbeta med?

Martina-vad fin den blev! jag komme rockså scrappa min gästbok men är fortfarande velig när det gäller själva boken (jag kommer inte hinna fixa en genom att stansa hål och fästa ihop den med rulle) just nu står det mellan att köpa färdig fotoalbum med svarta blad eller min brors tjejs, tillika min scrappgurus :), hjärt-scrappabum med 8 blad/16 sidor. ska kika på den på torsdag och avgöra. kan ju alltid dra ut sidorna från ett vanlig album för att minska antalet kanske...hmm, nu tänker jag högt som vanligt :)

Håller med om att det är svårt att ta av sig sin ring, jag älskar min. Som tur är så har min blivande låst in den :)

• Martinaa

April:
    Klart att du kan köpa ett färdigt album, men sen klä om och dekorera framsidan som du vill. Då har du NÄSTAN gjort en egen gästbok

• Converse

vad har ni valt för psalmer? vår präst tyckte en om sommaren och en om äktenskapet/vigseln... vilken tar ni om äktenskapet?

• Martinaa

Jag hade tänkt I denna ljuva sommartid ELLER En vänlig grönskas rika dräkt OCH Den blomstertid som kommer. Sen när jag var på bröllopsmässa så hade de "den blomstertid" fast med annan text: "På bröllopsdagen ber vi" som jag nog gillade. Så då blir det nog en av de första, och sen denna med ny text. Då blir det ju en sommarspsalm och en bröllopspsalm!

• yatzy86

Vi ska ha den blomstertid - Se livet vill blomma och en vänlig grönskas rika dräkt .

Svar på tråden JUNI 2010 nr 4