• Martinaa

JUNI 2010 nr 4

Då var det dags för en ny tråd för alla oss som ska stå brud i juni 2010. Vi är på rätt sida nyåret och nedräkningen har börjat på allvar! Häng med, gamla som nya juni-brudar och diskutera, tipsa, peppa och älta tillsammans!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/juni.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Okej, då kör vi!

• Svar på tråden JUNI 2010 nr 4
  • yatzy86

Min BH jag ska köpa kostar 149. Känns nästa för billigt haha. Var ändå inne prova på Twilfit. Men då jag inte har högre krav än en axelbands lös vit Bh så blev det rätt billigt tydligen.

• Converse

martinaa: nej de får ta hur mycket avec de vill de bryr jag mig inte i, tänkte på vad som var smidigast att servera kaffe och avec vid bordet eller gå och hämta själv.

underkläder kommer jag inte lägga mycket pengar på, blir väl nåt från lindex eller hm.

• Bettertogether

Jag ska försöka hitta underkläder i en sorts mörkrosa nyans tror jag... skulle vara kul att överraska mannen med på natten ;) Men då jag har lite krav på mina underkläder kanske det kan bli svårt att hitta. Jag måste ha en bandlös BH som sitter bra över min lilla byst, hipsters och strumphållare.. gärna också mörkrosa strumpor ^^

• miaik

Vi fick våra äktenskapscertifikat idag! Woohoo! Nu ska de bara skickas all världens väg..

Jag köpte underkläder på twilfit. Hittade ett jättefint strumpeband på halva reapriset så det blev 12 kr för det! Haha.
    Sen har jag köpte en fin axelbandslös bh och så tänkte jag köpa ett par hankypankytrosor. Tycker att de är så fina men skulle aldrig unna mig så dyra trosor i vanliga fall.

• Converse

Någon som hittat en bra axelbandslös bh nånstans som inte hasar ner utan sitter stadigt?

• miaik

Converse: Den jag köpte på twilfit sitter som berget och då har jag Dkupa som inte brukar sitta så bra...

• Converse

jag har bara B men jag tycker de hasar. bra att du hittade en som satt som berget, vad heter den? ska kolla på nätet tänkte jag...

• miaik

Jadu... namnet på den.. Hmmm.
    Den är vit?
    :)

• Converse

Ha ha ja vit är bra =) Då kan jag leta reda på en sån affär iallafall så har de nån bra nånstans i gömmorna ;)

• Bettertogether

Jag tror vi får dra slutsatsen att inga BH:ar hålls bra... Jag har bara A och de brukar inte hållas heller ;)

Svar på tråden JUNI 2010 nr 4