Japp. jag är boråsare. Ska absolut inte missa tidningen i morgon ;)
Martinaa skrev 2010-04-07 19:52:16 följande:
Smilla och Rosvägen:Jag hann börja igår, men dessvärre hade jag lite lättare "missöden" som gör att jag måste köpa nya papper och göra om ena omslaget, vilket jag tänkt göra idag men inte hann. Så jag har inte jättemycket att visa upp ännu. Dock tar jag kort under hela processen och kommer blogga om det precis hur jag gör på min pysselblogg så fort jag är klar!
brollopspyssel.blogg.se om ni vill kika in redan nu!Och precis som du skrev Smilla så är många gästböcker jättetjocka! Blir ju jättetråkigt om man använder de första 20 uppslagen och sen är över halva boken tom. Det var en av de anledningarna till att jag valde att göra egen, plus att det känns lite coolt att ha gjort sin egen gästbok! Idag ringde ett okänt nummer på min mobil när jag var på jobbet, och det var en kille från Borås Tidning (BT) som ville göra en intervju med ett blivande brudpar angående bröllopet och främst ekonomin runt om det. Så jag fick ta lunch lite tidigare och åka hem i ilfart (nästan iaf) och möta upp reporter och fotograf hemma tillsammans med sambon innan han skulle till
jobbet.Vi pratade ganska allmänt om vårt bröllop, men lite fokus på vad som kostar mest, hur mycket det går på totalt och lite så. GrodanoJag, du var väl boråsare? Missa inte att kika i BT imorgon! Det var pga detta jag inte hann springa och köpa mer grejer till gästboken, men jag gör det imorgon så kan jag pyssla mer imorgonkväll. Håll utkik i bloggen så dyker det upp så fort jag bara hinner!