• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • MittiPrickBrud

    Hej på er!

    F
    Aleta tackar för dina varma tankar och den fina sandstranden. Den behöver jag absolut just nu! Håller tummarna för bra besked från doktorn angående Lillan! Kram

    cantaton, mk spännande som sker nu!

    soldemor, jag håller med om att det vore jobbigt att få en fråga man egentligen kan, men inte hinna svara.. Just tidsbegränsningen och nervositeten kan nog sabba en del. Men du är ju en superbra tant, du kommer att klara det galant! När sänds det?

  • Soldemor
    Cantaton skrev 2010-01-14 09:38:38 följande:
    till mig med, till mig med!
    Varsågod! *bifogar lite sådant där te man blir pigg av*
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2010-01-14 09:39:02 följande:
    JA! Pluggar du nåt inför? (Typ lönlöst för det kan ju komma vad som helst...)
    Ja, jag har boken med första säsongens frågor, och har märkt att de börjar komma igen. Så den skall jag kunna utantill på måndag!
  • Heloise

    Idag måste jag läsa lite uppsatser, så att jag iaf kan utesluta saker ifrån min uppsats. Vad jag önskar att jag kunde slippa skriva master uppsats. Jag ska inte ge mig in i en lång utläggning om vilket totalt jävla slöseri med tid det är att skriva uppsatser, man lägger ner 5 månader av sitt liv på en uppsats som ingen kommer att läsa, som inte kommer att förändra något och som bara kommer att hamna på en hylla och damma igen...
    Förutom det, så ska jag läsa en användarstudie och ta anteckningar inför opponeringen.

    När det urtråkiga är gjort så ska jag åka till bästa H och finaste Elsa! Myskväll med soppa, film och en massa bebismys!

  • Daa

    Aleta: Usch, vad jobbigt. Håller också tummarna för ett bra besked.

    Cantaton: kanhända jag har en sådan bild. Måste kolla lite.

    Bobou: Typiskt att bli sjuk nu. Hoppas på ett snabbt tillfrisknande för dig.

  • Heloise

    Åh Aleta, jag hoppas att det löser sig för Lillan snart!

    Babou, jag har alltid velat åka till Seattle, väntar med spänning på att höra vad du tycker om det! Krya på dig

  • Heloise

    Daa: hur är det med dig?

    Bobou inte babou, jag fattar inte, hur svårt ska det vara att få till ditt namn rätt .-)

  • Soldemor
    Heloise skrev 2010-01-14 11:49:57 följande:
    Idag måste jag läsa lite uppsatser, så att jag iaf kan utesluta saker ifrån min uppsats. Vad jag önskar att jag kunde slippa skriva master uppsats. Jag ska inte ge mig in i en lång utläggning om vilket totalt jävla slöseri med tid det är att skriva uppsatser, man lägger ner 5 månader av sitt liv på en uppsats som ingen kommer att läsa, som inte kommer att förändra något och som bara kommer att hamna på en hylla och damma igen...
    Låter precis som på Teologen i Lund!
  • Cantaton

    MittiPrick, ja, det känns spännande och motiverande!

    Solde, pigg-te är bra Låter som en väldigt bra strategi att plugga på den boken!

    Heloise, ja, det tar galet mkt tid att skriva uppsats, men samtidigt är det något av det bästa jag har gjort... Jag är faktiskt bra stolt över vår (kandidat-) uppsats. Den ligger säkert mest o dammar nu också, men den hamnade åtminstone på bordet hos Stockholms kulturförvaltning som blev paffa över hur vi kunde veta och förutsäga så mkt om ett system som inte ens hade offentliggjorts, haha.

    Daa, ah, tack! Eventuellt har jag löst det. Men bruden jag har nu på bild vet inte om det, så det är ju inte säkert att hon okejar det.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången