• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Heloise

haha varje dag; lilla hjärtat jag måste ju jobba ibland också
    Nä Panzer har inget emot att leka kanin, inte jag heller, men det retar mig att jag kanske har sullat bort en månad.

Fjällbruttan skrev 2010-01-14 13:21:53 följande:

Äsch... det är ingen fara, det betyder bara att ni måste leka kaniner VARJE dag... Tror du Panzer blir ledsen??
  • Heloise

precis, ring eller glad gubbe, det klarar jag av iaf( hoppas jag haha).
    Hittade billigatester.se , verkar ju vara en bra sida, ska skicka efter därifrån.

Villemoa skrev 2010-01-14 13:22:32 följande:
    Attans! Du får se till att köpa Clearblue´s, det är absolut inte svårt att se skillnaden på en ring eller en glad gubbe
  • Diz

Med risk för att ni redan avverkat ämnet (har för första gången inte läst bakåt något): Har ni sett det nya clerablue testet som säger hur lång tid man varit gravid? Jag som är teknik-nörd vill nästan bli gravid bara för att få göra det testet.

• passionsblomman

Men...DÄR ÄR DU JU!!!!!

Var i helskotta har DU hållit hus?
    Jag har funderat på att efterlysa dig på allvar!

Diz skrev 2010-01-14 13:22:22 följande:
    Älskade, saknade tanter!
  • Soldemor
    Fjällbruttan skrev 2010-01-14 12:42:37 följande:
    Jamen hallå, vart finns boken med översättningar av krångligt mansspråk??Eller så kör jag över honom för svärmor ville gärna ha ett solo, men visste inte vad...
    När du hittar den boken, så berätta hur du fick tag på den, tills dess: kör över och uppfyll svärmors önskan! Tycker jag iaf...
  • Soldemor

Kjell Präst skrev 2010-01-14 12:52:38 följande:

Den finns på biblioteket, bredvid boken "Hur man förstår sig på en kvinna - tio enkla lektioner som du inte kommer att ha någon som helst hjälp av"
    Ah, kanske samma författare då, uppenbart en kvinna som känner mäns begränsningar!
  • Diz
    passionsblomman skrev 2010-01-14 13:42:51 följande:
    Men...DÄR ÄR DU JU!!!!!Var i helskotta har DU hållit hus? Jag har funderat på att efterlysa dig på allvar!
    haha, jag har haft full tupp, ett helt jälva hönshus om man nu ska vara ärlig... Tappade lite lusten för bröllopsplanering när stora delar av budgeten åts upp av en strulande bil *insert diverse svordomar* och en kryddande verkstad *insert en riktigt osande svordom*.

Har haft en massa tjorv på jobb också, med skithögar både här och där. (droppen kom i måndags när min närmsta chef blev degraderad, han fick veta sist av alla).

Nu är det dock bara ett halvår kvar till bröllopet, och hur lite pengar det än finns måste jag börja få ihop något...
    Och så saknade jag er ju... MASSOR!
  • Soldemor
    Heloise skrev 2010-01-14 13:14:47 följande:
    Du villemoa, jag klarade inte av att tolka de där j-vla ÄLstickorna, tror att jag missade ÄL eftersom jag inte kunde avgöra om det var svagar eller jämnstarkt, inte ens det klarar jag av haha
    Uppsatsämne, någon?
  • passionsblomman

Men hallååå, -vem BRYR sig om BRÖLLOP!

VI är ju här och då måste du vara med!

Jag har då verkligen inget bröllop på G.

Strulande bilar och verkstäder vet vi dock för mycket om i familjen. Min sambo joinar dig NÄR som helst med hela svärordsordboken.

Hur som helst, nu är du här- gå ingenstans. Hönsen kan sova över i mitt hönshus om du behöver vila upp dig!

Diz skrev 2010-01-14 13:48:20 följande:
    haha, jag har haft full tupp, ett helt jälva hönshus om man nu ska vara ärlig... Tappade lite lusten för bröllopsplanering när stora delar av budgeten åts upp av en strulande bil *insert diverse svordomar* och en kryddande verkstad *insert en riktigt osande svordom*. Har haft en massa tjorv på jobb också, med skithögar både här och där. (droppen kom i måndags när min närmsta chef blev degraderad, han fick veta sist av alla). Nu är det dock bara ett halvår kvar till bröllopet, och hur lite pengar det än finns måste jag börja få ihop något... Och så saknade jag er ju... MASSOR!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången