• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Heloise

Japp men Tirza är inte den som är den och hon byter bara objekt, just nu är det Panzers tofflor som får all uppmärksamhet.

Soldemor skrev 2010-01-14 15:06:13 följande:
    Taskig dörr, tycker jag!
  • Villemoa
    Heloise skrev 2010-01-14 15:43:18 följande:
    Men, menar du att jag kunde bidraga med något jag som alltid hittar eller fattar allt sist!
  • Cantaton

Idag tränade jag sista gången hos PT. I alla fall för nu. Nu ska jag klara mig på egen hand och genomföra hans olika program två gånger i veckan för att sedan komplettera med konditionsträning och gruppass. Hoppas det funkar Märker nästa vecka!

Men förkylningen sliter på mig. Har inte gjort något vettigt sedan jag kom hem förutom att laga och äta mat. Såg fram emot att se ett program på TV (halv åtta hos mig), men somnade ifrån just det...!

Nu har jag iaf lämnat mina kommentarer på broschyrlayouten. Hoppas hon är lika snabb på att "åtgärda" dem som hon var med att göra layouten! Den känns jag och den känns exklusiv. Kommer bli kul att dela ut dem på mässan sen!

• passionsblomman

Apropå reklam och banners...

..har ni möjligen sett den från Dentaworks med reklam för viiiita tänder?

Och har ni isåfall händelsevis sett att de skrivit "hur vita DEM är"?

Alltså, värsta feta grammatikfelet mitt i reklamen, tja, inte höjer det MITT förtroende för vederbörande företag och produkten de vill sälja.

• Cantaton

Sån reklam intresserar inte mig, så då har jag inte noterat särskilt mkt angående den heller. Men det är inte snyggt!! Det var väl någon knäckebrödsreklam för 1½ år sedan där det stod "innomhus" eller något liknande på massa affischer runt om i stan. De blev nedringda och fick byta ut varenda affisch...

passionsblomman skrev 2010-01-14 22:28:51 följande:
    Apropå reklam och banners.....har ni möjligen sett den från Dentaworks med reklam för viiiita tänder?Och har ni isåfall händelsevis sett att de skrivit "hur vita DEM är"? Alltså, värsta feta grammatikfelet mitt i reklamen, tja, inte höjer det MITT förtroende för vederbörande företag och produkten de vill sälja.
  • Aleta

Jag har sett det Passionsblomman och visst är det irriterande?

Maken befinner sig mellan Chicago och Los Angeles just nu. Jobb, jobb, jobb. Han kommer inte hem hit förrän nästa lördag. Förra gången lillan fick ont i ryggen så var han också borta. Han föreslog att det kunde bero på det, men kan verkligen en tvååring få ont i ryggen av att pappan reser bort?!

• Bobou

Cantis, har du möjlighet att lägga upp en broschyr för beskådan efteråt? Vore kul att se!

Cantaton skrev 2010-01-14 21:20:23 följande:
    Idag tränade jag sista gången hos PT. I alla fall för nu. Nu ska jag klara mig på egen hand och genomföra hans olika program två gånger i veckan för att sedan komplettera med konditionsträning och gruppass. Hoppas det funkar Märker nästa vecka!Men förkylningen sliter på mig. Har inte gjort något vettigt sedan jag kom hem förutom att laga och äta mat. Såg fram emot att se ett program på TV (halv åtta hos mig), men somnade ifrån just det...!Nu har jag iaf lämnat mina kommentarer på broschyrlayouten. Hoppas hon är lika snabb på att "åtgärda" dem som hon var med att göra layouten! Den känns jag och den känns exklusiv. Kommer bli kul att dela ut dem på mässan sen!
  • Cantaton

Självklart, jag kan lägga upp den på min hemsida sedan! Men det är inte så mkt som ska ändras - mer att två ord blivit fel när det blev layout och att nån rad ska flyttas ner osv. Dvs inga större ändringar. Så om du är väldigt nyfiken (o kan ta emot relativt stora mail) kan jag maila för beskådan redan nu

Bobou skrev 2010-01-14 23:51:02 följande:
    Cantis, har du möjlighet att lägga upp en broschyr för beskådan efteråt? Vore kul att se!
  • Cantaton

O när man talar om det kommer plötsligt en ny, korrigerad version i mailboxen. Snabb tjej! Undrar hur många ex man ska beställa... De uppskattar besöksantalet på mässan till 5000 pers. Sedan är det ju långt ifrån alla som ens överväger sång på vigseln...

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången