• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Cantaton

Den kostar ju mer och ligger ute betydligt kortare tid för pengarna, men på kort sikt tror jag att det är bättre

MittiPrickBrud skrev 2010-01-14 12:50:57 följande:
    Heloise, jag håller med och skriver under på allt du skrev!Canta, jag undrar om inte en banner på sätt o vis är bättre.. Den syns ju direkt s a s!bruttan, det finns ju faktiskt en bok om det Den är rätt gammal nu men jag minns att den var poppis ett tag (alltså en bok om kvinnligt och manligt språk) "män är från venus och kvinnor från mars " tror jag den heter! Inte för att jag seriöst tror att du verklgigen efterfrågade det
  • Kjell Präst
    Fjällbruttan skrev 2010-01-14 12:42:37 följande:
    Jamen hallå, vart finns boken med översättningar av krångligt mansspråk??
    Den finns på biblioteket, bredvid boken "Hur man förstår sig på en kvinna - tio enkla lektioner som du inte kommer att ha någon som helst hjälp av"
  • Sonja68

Kjell Präst skrev 2010-01-14 12:52:38 följande:

Den finns på biblioteket, bredvid boken "Hur man förstår sig på en kvinna - tio enkla lektioner som du inte kommer att ha någon som helst hjälp av"
  • Villemoa

Aleta: Usch och fy för ryggont igen! Håller tummarna och tänker på er!

Sonja: grattis till lilla T, så söööt hon är!

Heloise: håller med dig helt och hållet!

*Undrar hur det har gått för Mulle*

• Heloise

Du villemoa, jag klarade inte av att tolka de där j-vla ÄLstickorna, tror att jag missade ÄL eftersom jag inte kunde avgöra om det var svagar eller jämnstarkt, inte ens det klarar jag av haha

Villemoa skrev 2010-01-14 13:13:22 följande:
    Aleta: Usch och fy för ryggont igen! Håller tummarna och tänker på er!Sonja: grattis till lilla T, så söööt hon är! Heloise: håller med dig helt och hållet!*Undrar hur det har gått för Mulle*
  • Fjällbruttan

Kjell Präst skrev 2010-01-14 12:52:38 följande:

Tack Kjell, du fick mig att skratta mitt i eländet
    Det behövdes!!!

• Fjällbruttan

Heloise skrev 2010-01-14 13:14:47 följande:
    Du villemoa, jag klarade inte av att tolka de där j-vla ÄLstickorna, tror att jag missade ÄL eftersom jag inte kunde avgöra om det var svagar eller jämnstarkt, inte ens det klarar jag av haha

Äsch... det är ingen fara, det betyder bara att ni måste leka kaniner VARJE dag...
    Tror du Panzer blir ledsen??

• Villemoa

Attans! Du får se till att köpa Clearblue´s, det är absolut inte svårt att se skillnaden på en ring eller en glad gubbe

Heloise skrev 2010-01-14 13:14:47 följande:
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången