• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Villemoa

Aleta: vad kul med intervjun! Min man är också medlem i Mensa

Solde: ska inte du spela in "Vem vet mest?" på måndag? Det ska bli hur kul som helst att se dig där! Säg till vilken dag det sänds så ska jag bänka mig

Tinker: *vink, vink*

Mulle: lycka till imorgon! Va modig du är som vågar!

lillabruden: grattis till ny lägenhet!

Heloise: det blir att handla Amelia snart då, vad kul!

Skulle ju kommentera er andra också men i vanlig ordning har jag glömt bort hälften så jag skickar massor med kramar och

• Cantaton

Jag tänkte också fråga när det var dags för Vem vet mest! Tänkte på det igår när programmet dök upp på TV:n.

Villemoa skrev 2010-01-13 14:47:20 följande:
    Aleta: vad kul med intervjun! Min man är också medlem i Mensa Solde: ska inte du spela in "Vem vet mest?" på måndag? Det ska bli hur kul som helst att se dig där! Säg till vilken dag det sänds så ska jag bänka mig Tinker: *vink, vink*Mulle: lycka till imorgon! Va modig du är som vågar!lillabruden: grattis till ny lägenhet!Heloise: det blir att handla Amelia snart då, vad kul! Skulle ju kommentera er andra också men i vanlig ordning har jag glömt bort hälften så jag skickar massor med kramar och
  • Soldemor
    Villemoa skrev 2010-01-13 14:47:20 följande:
    Solde: ska inte du spela in "Vem vet mest?" på måndag? Det ska bli hur kul som helst att se dig där! Säg till vilken dag det sänds så ska jag bänka mig
    Finns det något annat du kan påminna mig om? *biter nervöst i datorbordet*
  • Cantaton
    Soldemor skrev 2010-01-13 15:09:58 följande:
    Finns det något annat du kan påminna mig om? *biter nervöst i datorbordet*
  • MittiPrickBrud

Ja, det där undrar jag med!
    Jag har redan en annons här, och funderar på om den syns... !

Intressant text sa Aleta. Mmmm. Det verkar ju troligt Följdfrågan blir då: Vad är en intressant text.. Alltså, vad är det ni går igång på i texten? Man måste ju formulera den första meningen så att den fångar, för det är den som sedan syns i första ledet...

Cantaton skrev 2010-01-13 14:19:21 följande:
    Jag behöver hjälp (idag!). Vad gör att ni fastnar för en annons? Tex en banner här på BT. Vilka SER ni? Vilka klickar ni på?
  • Aleta

Villemoa, vad kul!

Solde, jag hejar på dig! Heja! Heja!

Reklamtext som jag klickar på ska vara något kort och snärtigt som får mig att tänka till eller bli nyfiken.

• Cantaton

Mm, jag tror jag förstår var ni vill komma, för när jag tänker efter är jag nog likadan. Fastnar för samma. Mina favoritreklamaffischer är Delicatos

Jag har en tanke på en rad som folk kanske hajar till lite på, men jag är inte säker...

• Soldemor
    Aleta skrev 2010-01-13 15:45:45 följande:
    Villemoa, vad kul!Solde, jag hejar på dig! Heja! Heja!
    Tack! Behöver allt hejande jag kan få, så att jag överlever första omgången! Ryys!
  • Cantaton

Klart du gör! Det är ju bara två frågor eller nåt

Soldemor skrev 2010-01-13 16:06:28 följande:
    Tack! Behöver allt hejande jag kan få, så att jag överlever första omgången! Ryys!
  • didis

Soldemor: vad har jag missat?? Ska du bli kändis?

Klart vi måste titta och heja på per distans! Du klarar det säkert utmärkt, bara du inte blir för nervös så du blir blockerad (det skulle jag bli i tv, tror jag!).

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången