• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • TinkerBelle

Japp!!!
    Tills han insåg att hostmedecinen inte skull drickas som vatten.

Fjällbruttan skrev 2010-01-12 13:10:32 följande:
    :Vart det lyckosiffror???

• Soldemor
    Cantaton skrev 2010-01-12 12:28:16 följande:
    Det blev kryddapelsin. Hoppas du tycker om det!(När jag kom in i köket insåg jag att det kanske skulle vara gott med lunch också - inte bara te. Så jag fastnade framför spisen, och nu har jag en tallrik mat att göra något med... Dröjer ytterligare lite innan jag kommer!
    Mm, jättegott!
  • TinkerBelle

Helt garanterat så var vi månadens skämt! Du förstår ju att dem förmodligen fortfarnade pratar om dem dumma engelsmännen nere på byn - inte för att vi hamna i diket för i det här väglaget som råder kan det hända den bästa - nä det faktum att dem försökte putta upp bilen.

Aleta skrev 2010-01-12 13:20:21 följande:
    Fjällbruttan, hur skulle man klara sig utan coccilana! (Krya på dig.)Skönt att höra att din man kan sörja ordentligt och inte stänger in allt. Det du skriver får mig att börja gråta också.Cantaton, trist att det inte funkade med jobbet som de hade lovat.Lillabruden, det låter som en härlig lägenhet!Arrrgh Frulle, att du vågar! Lycka till!Tinkerbelle, tur att det finns hjälpsamma traktorägare, annars hade de väl stått där än och försökt putta upp bilen.
  • Soldemor
    Fjällbruttan skrev 2010-01-12 12:51:53 följande:

Tack för det stora leendet du gav mig, vilken underbar VD ni har hemma
    Mm, älsklingstrollet!!
  • Soldemor
    TinkerBelle skrev 2010-01-12 12:56:31 följande:
    Usch! Låter som du har samma förkylning som maken... han har dock envisats med att fortsätta att gå till jobbet. Han drack något liknande coccilan (som han köpt i england) samtidigt som han satt och gjorde bokslutet - hmmm inte så bra kan jag ju säga!
    Måste iaf varit ett roligare bokslutsarbete!
  • Frulle

vad är det?

Fjällbruttan skrev 2010-01-12 13:15:57 följande:

Åhhh du ska bli en STT
  • Soldemor
    Aleta skrev 2010-01-12 13:11:32 följande:
    Jo, det är en fallstudie om särbegåvade barn och vad som händer när de går i skolan. Mensa har ett program som heter "Gifted Childrens Program". www.youtube.com/watchDen här boken ska delas ut till lärare tror jag. Det är tyvärr alldeles för vanligt att särbegåvade barn blir klassade som bråkiga eller besvärliga och hamnar utanför. I somras blev mensamedlemmarna tillbedda att skriva ner sina skolupplevelser och tydligen passade min berättelse in. De har valt ut 7 eller 8 stycken till boken. Spännande och lite läskigt. Det var jobbigt att skriva ner, får se hur det känns att bli intervjuad också.
    Oooh, du är en mensa! *Störtimponerad!*
  • Fjällbruttan

Frulle skrev 2010-01-12 13:40:26 följande:
    vad är det?

Det är ju en STOR TUTTE TEA

Dvs, maken och hans knäppa arbetskamrater kan aldrig minnas namnet p de som jobbar inne på hotellet, därför får alla smeknamn med referens till sitt utseende..
    Alltså är en tjej med schyssta lökar en STT  

• Frulle

haha ok.. Njae jag vill inte bli nån som andra döper efter bröna!!

Fjällbruttan skrev 2010-01-12 13:45:11 följande:

Det är ju en STOR TUTTE TEA Dvs, maken och hans knäppa arbetskamrater kan aldrig minnas namnet p de som jobbar inne på hotellet, därför får alla smeknamn med referens till sitt utseende..Alltså är en tjej med schyssta lökar en STT  
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången