Ja, Carola har skrivit en väldigt fin text till "Allt kommer bli bra, mamma". Hon skrev den dagen efter att hennes mamma dog.
"Superduktig", med vad? Vad har jag nu gjort? Haha.
Im yours skrev 2010-01-12 17:28:27 följande:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!Här är det full rulle. Finns det en kopp te till mig tro.Bruttan; Tänker på er, förlorade min mamma redan 1983. Lyssnade på "Allt blir bra mamma med Carola". Vilken fin text!!!!Blomman; Du har åstadkommit jättemycket även det sista halvåret. Vet hur det är då känslorna gungar fram och tillbaka. Om du orkar så skriv tankar o händelser, ett bra sätt att terappta sig själv lite och att hitta tillbaka till sig själv.Cantaton; Jösses, säger det igen; Du är superduktig!!Aleta; Vad kul m nya erfarenheter, o nu vet jag oxå en som är med i mensa.Heloise; Det nummret av Amelia ska inhandlas av mig. Vad härligt att ni vill vara med.Sonja; Välkommen hem från Öster.Thinker; Vilken story den byn har att skrävla om. Tur att alla klarade sig från skador.Frulle; Ska tänka på dig, och som sagt; Härligt att du kan göra operationen. Blir det Akademikliniken, el? Kramar.Solde; Vilket gött jobb du har!Till alla jag inte nämnt men hela tiden tänker på, Massor av kramizar. / Liz