• Telis

    Livets viktiga och oviktiga frågor

    Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

    Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

    Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

    Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

  • Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • fru AM

    Är det någon som vet hur mycket tillägg som är ett normalmål för en kille i Hektors ålder? Måste nog googla lite ...

  • snaily

    AM, glömde - den framkallar ägglossning, om man har en mogen äggblåsa.

    Låter som ersättningen gjorde succé hos Hektor! Eller hade ni spetsat den med sömnmedel?

  • fru AM

    Snaily: jag tycker det låter som ni fick riktigt bra hjälp hos doktorn! Ska bli spännande att följa detta! Jag tror och hoppas på ett gäng småsniglar snart!

  • snaily

    Frågade förresten min gyndoktor en sak via mail förra veckan - han svarade: om du googlar på det så hittar du svaret (ungefär så). Är han kanhända Mr Google??

  • snaily

    AM, åå skulle nog vara så glad och tacksam en endaste liten slemmig snigel tror jag...

  • fru AM
    snaily skrev 2009-08-17 19:10:36 följande:
    AM, åå skulle nog vara så glad och tacksam en endaste liten slemmig snigel tror jag...
    Jojo men du vet ju vad Pergon kan åstadkomma!
  • snaily

    fru AM skrev 2009-08-17 19:11:19 följande:


    Jojo men du vet ju vad Pergon kan åstadkomma!
    Hi hi! Men det funkar inte, namnen är ju redan upptagna, vad ska de (tråd)heta i så fall? Bill och Bull? Knatte, Fnatte och Tjatte? (nej sååå många ska det inte bli)
Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor