• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Soldemor
    Sonja68 skrev 2009-09-17 22:17:31 följande:
    Jag har inte tänkt på det, men vaddå 20-30 små droppar kan väl inte vara så farligt? Det är ju inte starksprit... eller?
    22 % alkohol kan bli rätt spännande i koncentrerad form!
  • Soldemor

    För sju veckor sedan fick Amaretto 5 småsyskon, som jag och hans uppfödare var och hälsade på igår. Jag blev hopplöst förälskade i en av tjejerna. Hon finns i mitt galleri nu. Försöker få maken att förstå, att Solde behöver en liten bebis att leka med när vi jobbar och Amaretto sover. En bebis skulle kanske sätta lite fart på honom okså!

  • Sonja68

    Jasså, så pass. Kanske därför det verkar så bra. Men som sagt en dryg tesked tror jag försvinner rätt snabbt. Men man behöver ju inte ta det direkt före man ska köra bil

  • Sonja68
    Soldemor skrev 2009-09-17 22:35:46 följande:
    För sju veckor sedan fick Amaretto 5 småsyskon, som jag och hans uppfödare var och hälsade på igår. Jag blev hopplöst förälskade i en av tjejerna. Hon finns i mitt galleri nu. Försöker få maken att förstå, att Solde behöver en liten bebis att leka med när vi jobbar och Amaretto sover. En bebis skulle kanske sätta lite fart på honom okså!
    Nämen jösses så söt kisse!! I'm in loooove! DEN vill jag ha. Mina tjejer skulle pyssla ihjäl en sån där gosing.
  • Soldemor
    Sonja68 skrev 2009-09-17 22:38:17 följande:
    Nämen jösses så söt kisse!! I'm in loooove! DEN vill jag ha. Mina tjejer skulle pyssla ihjäl en sån där gosing.
    Ja, hon är en goding bortom allt förstånd! Gick och bar på henne nästan hela kvällen. Hon flirtade med mig, blinkade med ena ögat!
  • Sonja68
    Soldemor skrev 2009-09-17 22:40:21 följande:
    Ja, hon är en goding bortom allt förstånd! Gick och bar på henne nästan hela kvällen. Hon flirtade med mig, blinkade med ena ögat!
    Jag tror dig!! Såklart att Solde behöver en bebis

    Nu ska jag gå och svimma i sängen. God natt
  • Sonja68

    Godmorgon!
    Varför lär man sig aldrig???
    Inte en bilruteskrapa så långt ögat nådde i morse, vände upp o ner på garaget och huset... utan resultat!
    Tur det finns CD-fodral
    Blev försenad till jobbet förstås. Tur att man har flextid
    Solen skiner i alla fall, även om det är kallt.
    Ikväll ska jag och min bästa väninna på fest till en annan väninna. Eftersom jag är solokvist, jobbar till 17 idag och har två ungar att hämta på två olika ställen, har min underbara bästis erbjudit sig att plocka hem min äldsta från sexårs, när hon ändå hämtar sin egen dotter på skolan, laga middag åt oss alla så att vi hinner till festen kl. 18. Underbart med såna väninnor, eller hur?! Dem ska man vara rädd om

  • Diz

    Aboslut! Vänner behöver man ta hand om, så är det bara... Jag har också hittat en ny vän, grannen nästgårds, helt underbar och vi är väldigt lika. Hon kommer hem imorgon efter en veckas semester, skönt.

    I veckan fick jag beröm på jobbet. Kontraktet jag sitter på ska avslutas (ingen fara för min del, jag får bara nya arbetsuppg) och kontaktpersonen vi har haft på det företaget (dvs chefen, tillika kunden) har varit och hälsat på. Jag har under tiden jag suttit där skrivit utbildningsmaterial, dels för egen skull, men även för att sådana helt saknades. Så nu satt chefen och tackade tusen gånger för att jag hade gjort de dokumenten, och berömde mig för hur j*vla bra dom var. Dessutom lyssnade hon på de samtal jag fick under dagen (vilket bland annat råkade vara en VIP kund) och hon öste berömm om hur duktig jag var på att förklara och på hantera kunderna. Jag måste ha växt en decimeter minst!

  • TinkerBelle

    Gick och tänkte imorse att nu närmar sig vintern med storm steg...
    Då har vi ändå en si sådär 10+ vid sjutidne på morgonen....


    Sonja68 skrev 2009-09-18 08:46:36 följande:
    Godmorgon!Varför lär man sig aldrig??? Inte en bilruteskrapa så långt ögat nådde i morse, vände upp o ner på garaget och huset... utan resultat!Tur det finns CD-fodral Blev försenad till jobbet förstås. Tur att man har flextid Solen skiner i alla fall, även om det är kallt.Ikväll ska jag och min bästa väninna på fest till en annan väninna. Eftersom jag är solokvist, jobbar till 17 idag och har två ungar att hämta på två olika ställen, har min underbara bästis erbjudit sig att plocka hem min äldsta från sexårs, när hon ändå hämtar sin egen dotter på skolan, laga middag åt oss alla så att vi hinner till festen kl. 18. Underbart med såna väninnor, eller hur?! Dem ska man vara rädd om
  • Im yours

    Hej på er vänner!

    Sonja, och Diz vad glad jag är för er skull. Braiga vänner, och uppmuntran är guld värt ♥ ♥

    Och Sonja, det sägs att min dotter är en kopia av mig Ca. 25 år yngre bara, Ja, vår underbara lilla Smilla, är verkligen en gåva från himlen. Längtar efter henne varje ♥ dag, ska skicka upp en massa tuffsöta höstkläder till henne idag.

    Vad jättetrevlig ebay-försäljare som jag köpte hennes vintageklänning av är. De har mailat, o ska skriva gift på packetet så jag slipper övriga utgifter. Jag köpte även ett par ursöta skor till Smilla, 235 kr för alltihop. Jättebilligt!!!

    Så jag nu vågar jag beställa mer saker , m som fjällbruden sa så får man se upp med priser ( shippingkostnader etc)

    Idag ska jag väga in mig hos VV, nästa vecka ska jag börja med olika roliga gruppaktiviter på universitetets gym. Det ser jag fram emot

    Frulle: Grattis till lägenhetsköpet, skönt att det löste sig för din pappa.

    Soldemor: Jag förståe verkligen varför folk vill anlita dig som präst i olika sammanhang. Du är så rar. Hjälp vilken söt kissekatt!!!!

    Till alla: Ha en trevlig helg!!!

Svar på tråden Tantvarning 5