• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Fjällbruttan

    Nu har vi valt kort
    Med hjälp av barnen!
    Blir ett med fjäll ibakgrunden och sjön...
    Blomkortet där vi tittar upp ska faktiskt få bli en tavla, så den kände vi att vi ville behålla för oss själva
    Vi trodde Patrik (vår fotograf) fått en knäpp när han tvingade oss att kasa runt i en sluttande äng.. och båda är allergiska
    Men det var det väl värt!

    Vi har fått ca 900 bilder... runt 40 "finkort" och resten från vigsel och början av kvällen!
    Och han ville inte ha betalt!!! Vi böt det mot han och hans sambos kuvertavgift( som var 400:- tillsammans), vi ville betala mer men nix, det blev en bröllopspresent
    Så glada och tacksamma för det! 
    De är världens mysigaste människor!

  • TinkerBelle

    WoW!
    Dem korten är ju ur proffisga och fulla av känslor.
    Är ju värt en massa pengar för er så klart.
    Förstår att ni är glada över att få en sån present.


    Fjällbruttan skrev 2009-09-02 21:46:35 följande:
    Nu har vi valt kort Med hjälp av barnen!Blir ett med fjäll ibakgrunden och sjön...Blomkortet där vi tittar upp ska faktiskt få bli en tavla, så den kände vi att vi ville behålla för oss själva Vi trodde Patrik (vår fotograf) fått en knäpp när han tvingade oss att kasa runt i en sluttande äng.. och båda är allergiska Men det var det väl värt!Vi har fått ca 900 bilder... runt 40 "finkort" och resten från vigsel och början av kvällen!Och han ville inte ha betalt!!! Vi böt det mot han och hans sambos kuvertavgift( som var 400:- tillsammans), vi ville betala mer men nix, det blev en bröllopspresent Så glada och tacksamma för det! De är världens mysigaste människor!
  • Sonja68

    Halloj Fjosok!
    Fullt upp förstår jag. Får vi se dina kreationer sen?

  • passionsblomman

    Hallå alla!

    Mulle, jag SA ju att du skulle hälsa tråden, då menar jag ju rapportera såklart!

    har inte en chans att läsa ikapp idag men jag MÅSTE ju in och säga att:

    Vi har sålt vår stuga för 1 650 000 kronor och de får tillträde den 15/9. En jättetrevlig familj och allt känns bara helrätt.

    Jag är så otroligt tacksam över den här utvecklingen på allting!

    Nu äntligen , eftersom vi åkte och skrev nu ikvll, börjar jag känna att allt inte är HELT galet och överspännande längre. Jag
    får nycklarna till mitt nya hem imorgon!!!

    Vi ska upp redan kl 03.00, eftersom vi klämde in kontraktsskrivningen redan nu ikväll för att slippa magont, och då får vi istället packa flyttbilen imorgonbitti snabbt som tusan.

    Jag kommer hem fredag kväll igen, så till dess får ni ha det så bra!

  • Diz

    Åh, älskade passionis... GRATTIS!
    Jag är så glad för din skull, du är verkligen värd detta...

    Nu ska jag ta och sova lite, imorgon blir det sjukhuset med de små, både Tut och Tiger har sådana astmaproblem nu igen.

    natti!

  • Frulle
    passionsblomman skrev 2009-09-02 23:03:10 följande:
    Hallå alla!Mulle, jag SA ju att du skulle hälsa tråden, då menar jag ju rapportera såklart!har inte en chans att läsa ikapp idag men jag MÅSTE ju in och säga att:Vi har sålt vår stuga för 1 650 000 kronor och de får tillträde den 15/9. En jättetrevlig familj och allt känns bara helrätt.Jag är så otroligt tacksam över den här utvecklingen på allting!Nu äntligen , eftersom vi åkte och skrev nu ikvll, börjar jag känna att allt inte är HELT galet och överspännande längre. Jagfår nycklarna till mitt nya hem imorgon!!! Vi ska upp redan kl 03.00, eftersom vi klämde in kontraktsskrivningen redan nu ikväll för att slippa magont, och då får vi istället packa flyttbilen imorgonbitti snabbt som tusan.Jag kommer hem fredag kväll igen, så till dess får ni ha det så bra!
  • Sonja68

    Passionis: Strålande tider, härliga tider! Åh vad glad jag är för er skull Lycka till i Småland.

    Frulle: Way to go girl! Hejja, hejja!

    Diz; Jobbigt med astma, hoppas ni får hjälp. Kram!

    Hade planerat att gå och lägga mig tidigt igår. Men det var så spännande men Blommans budgivning så jag satt och väntade, och väntade... Men till slut tog tröttheten överhand.
    Idag är jag ännu tröttare...

    Igår var min första fikafria dag på evigheter. Visst är jag duktig. Kan iofs bero på att ingen bjöd på fika på jobbet igår och hemma låg allt fika i frysen... När jag blev sugen tog jag en frukt och te istället!

    Undrar när min första BT-fria dag blir??? Min man vill gärna veta

    Ha en bra dag kära tanter och tantanhängare!

Svar på tråden Tantvarning 5