• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Hvidbrud

    Daa: He he.. Ja, kanske tur det.. men tanken av de snabba resultaten man kan uppnå med en motorsåg lockade så. Att man kan se omedelbara resultat, liksom...
    Skönt att det gick b ra med bilmeckandet!

    Jenny: Jag tycker att om man anställer en nygift kvinna i sina repruduktiva år, så hör det till i risktagandet att hon blir gravid. De ska vara glada för din skull tycker jag. Och om det inte föds fler bebisar, så blir det inga nya elever- vad ska man då ha skolor till? (håller tummarna för smekmånadsbebis)

  • Hvidbrud

    Teknisk suport: Hjälp! jag har trykt på nån angent så att alla ramar har försvunnit på min skärm! Hur får man tillbaks den vanliga??

  • Jenny står brud 090801

    Det gör jag oxå, vi har iaf gjort allt vi kunnat för att det skall finnas en möjlighet. Lämnade knappt hotellrummet


    Hvidbrud skrev 2009-08-06 19:12:17 följande:
    Jenny: Jag tycker att om man anställer en nygift kvinna i sina repruduktiva år, så hör det till i risktagandet att hon blir gravid. De ska vara glada för din skull tycker jag. Och om det inte föds fler bebisar, så blir det inga nya elever- vad ska man då ha skolor till? (håller tummarna för smekmånadsbebis)
  • Jenny står brud 090801

    Nej, vad trist. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig


    Hvidbrud skrev 2009-08-06 19:13:40 följande:
    Teknisk suport: Hjälp! jag har trykt på nån angent så att alla ramar har försvunnit på min skärm! Hur får man tillbaks den vanliga??
  • Jenny står brud 090801

    Daa: jag tycker oxå det låter smart att du hör av dig till BM, är ju alltid skönt att prata med någon som är proffs...

    Blommis: Har du någon bild på nya huset? Blir så nyfiken

    Hvidis: Har förstått att det blir kejsarsnitt för din del, varför? Hoppas du inte uppfattar frågan stötade, jag är bara nyfiken

  • Hvidbrud

    Jenny: Nej nej, tar inte illa upp alls! Min moderkaka sitter för långt ner nära "utgången". När livmoderhalsen börjar vidgas är det stor risk att moderkakan slits av och jag kan förblöda och bebisen inte får näring/syre= inte alls bra! Det kallas marginal placenta praevia. Så, för att inte riskera att¨jag går i födsel, tar de kejsarsnitt 2v innan BF.

  • Jenny står brud 090801

    Härligt det är när saker inte är svårare än så


    Hvidbrud skrev 2009-08-06 19:59:13 följande:
    Löste problemet genom att stänga och öpna i ett nytt fönster. As simple as that!
  • Jenny står brud 090801

    Sitter precis och kollar på var man kan beställa tackkort till bröllopet. Är det någon av er som vet någon bra sida?

  • Hvidbrud
    Ja, eller hur? Men jag är fortfarande lite nyfiken på att veta vad jag tryckte på för att få det att hända!
    har bitit naglar hela livet, men lyckade sluta bita inför bröllopet, men har varit tvungen att hålla dem korta pga att jag är massör, men nu är jag ju ledig och naglarna växer som ogräs och jag ska lära mig att använda fingrarna på ett nytt sätt. Känner mig som en hel liten lady...! Men det är svårt att träffa rätt på tangentbordet
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan