• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ninnnis

Detta är dessutom den enda helgen på typ två månader som vi inte har någonting inplanerat, utan kan sova länge och göra precis vad vi vill! Mys

• lanovia 08

Leksi missade helt ditt inlägg då vi skrev precis samtidigt.
    Lycka till på spinningen ikväll. Kan ju hända att det kanske ömmar i en eller annan muskel imorgon.

Jag skall nog försöka gå till gymmet imorgon. Rör mig gör jag ju en del med tanke på hund men axlarna skulle nog bli lyckliga av att få lyfta lite och jag känner för att ställa mig på en "indoor walking"maskin och flåsa lite.

Har nu bestämt mig för att det blir semester imorgon. Ivirigt påhejjad av älsklingen. Fattar inte varför han alltid skall vara så bra.
    Han sa att var du hemma så kan vi vanligt dödliga jobba. Jaha vad är jag då? Kvinna i specialtillstånd och sådana behöver vila ibland. jaha, jaja tack, då gör jag det.

Blommis förkylning och värme är ingen bra kombination, stackare. Ta tag i fönstrena nu och försök sedan ge dig lite vila. Kanske behöver ni inte göra något med huset ikväll?
    Vet du jag är så fruktansvärt nyfiken på hur det ser ut där ni bor nu. Den lilla stugan som man ändå hört en del om...

• lanovia 08

Var har vi Ingis, Hvidis och Ankan idag?

• lanovia 08

Vilken sen lunch du äter. Elller egentligen är det nog vi som äter tidigt...
    Vad blir det idag då?

Jag fick två rätters.
    Thaibuffé och halsbrännetablett. Inte fyskam. (Fast tabletten är vidrig att tugga på)

Skön helg ni verkar ha framför er Ninnis. Gött att maken kommer imorgon! Har ni hört något nytt om hans jobb. Hur länge han skall behöva pendla eller om han skall byta arbetsstad?

Ninnnis skrev 2009-08-06 12:26:46 följande:
    Lunch!
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan