• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • lanovia 08

Lite lunchspam, men det är bara för att jag inte vet hur jag skall lösa problemen här på jobbet.

• Ankan80

Hej hej!
    Här är jag iaf.
    Min dator på jobb ville inte återvända från semestern och hängde sig, startade om sig själv hela tiden
    Så jag har suttit vid en kollegas dator o där vågade jag inte surfa
    Så jag har fått gjort massor på jobb...haha...

Nu är jag tillbaks vid min igen så...

*vinkar till alla*

• Leksi

lanovia 08 skrev 2009-08-06 13:03:47 följande:

Leksi missade helt ditt inlägg då vi skrev precis samtidigt.Lycka till på spinningen ikväll. Kan ju hända att det kanske ömmar i en eller annan muskel imorgon.
    Åh, det lär det definitivt göra! Mest är jag orolig för flåset, de första 1-2 passen efter förkylning brukar vara kämpiga!

För övrigt tycker jag det låter som du har en helt underbar och väldigt förstående make!
  • Ankan80

Jag åt kall ugnspannkaka då det är hantverkare i köket o målar om. Gick det med

• Leksi

Hur trivs du på nya jobbet Ankan nu när du har hunnit bli lite mer varm i kläderna?

• Ninnnis

Lanovia, för din make! Och för din "tvårätters". Jag åt spagetti med köttfärssås och sallad från egna landet

Nja, inget direkt nytt om hans jobb, inget definitivt iaf. Vi får bita ihop och stå ut ett tag till

• Ninnnis

Vilket färgglatt inlägg jag fick till idag igen!

Hur känns det att vara tillbaks på jobbet, Ankan? Hur mår du?

Ingis, hur var träffen med Nalle Puh?

Hvidis, smälter du bort?

Blommis, LOVA att du tar det lugnt ikväll! Är han som skulle besluta om sambons jobb tillbaks snart förresten?

Leksi, spinning är SVETTIGT i detta vädret! Hoppas de har bra airconditioning...

Lanovia igen, har du testat indoor walking innan?

• Hvidbrud

Här är jeg. tittar bara in lite snabbt.
    Sur på min man, men det går nog över när jag får lite perspektiv på det.
    Hatar att känna mig hjälplös och inte kunna göra någonting själv. Längtar bebin är ute och att magen har vuxit ihop igen, så jag kan göra någonting själv utan att känna mig så jävla beroende av andra hela tiden!

• passionsblomman

Han som ska besluta om jobbet är inte tillbaka förrän den SJUTTONDE augusti, vilket är en hel evighet fram i tiden...

Vad gäller stugan så är det bara så att kalla fakta i hettan är att helt oavsett förkylningar så är det fullt upp ända till tisdag då mäklaren kommer och det är bara frågan om hur mycket man får finna sig i att göra efter att hon åkt, för innna visningen måste det likförbaskat göras.

Jag har förhoppningsvis klarat undan all målning och förnsterputsning nu innan helgen så jag kan ägna helgen åt att städa och göra fint det sista.
    Imorgon har jag en brudbukett att göra, så hela förmiddagden kommer försvinna till handling och knyta bukett.
    På måndag åker vi ju hela vägen ner till nya huset för besiktningen så det MÅSTE vara klart här på söndag kväll.

Så är det bara.

Men, eftersom jag inte riktigt pallar något tempo i sådan här värme så får jag helt enkelt streta på i sakta mak, en fönsterruta i taget.
    Nu har jag dammsugit alla fönsterfoder i rummet. Fy fasiken vad många spindlar och andra underliga djur där satt!

Dags att börja putsa.

Ses!

(ursäkta att allt är så överego som det någonsin kan bli, jag läser och bryr mig om era liv även om ni inte får några synliga bevis på det...)

• Ankan80

Jag mår bara bra. Börjar bli varm i ansiktet och pulsen ökar på kvällarna. Annars inga jobbigare symtom. Molar i magen mest hela tiden

På jobbet går det också bra. Känns om om jag jobbat här längre

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan