• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • passionsblomman

Nä, nu ger jag mig för den här dagen och går och lägger mig. Imorgon måste jag iväg tidigt och köpa blommor, så all vila innan dess är nog bra.

Natti natt!

• Villemoa

Jag är också högstadielärare och tycker att de allt är mysiga små tonåringar

Jenny; jag var gravid i 10:e veckan när jag började andra läsåret på mitt "nya" jobb. Eleverna skulle börja 9:an (arbetar i ett homogent arbetslag). Jag undervisar i engelska och hade alla våra 9:or (130 elever) och Moa var beräknad i mars, precis när det var dags för nationella proven. Du må tro att jag var nervös och orolig för vad de på jobbet skulle säga när de fick veta att jag inte skulle kunna genomföra nationella proven eller finnas där sista terminen för dem. Men, de blev jätteglada för min skull och sa att jag inte alls behövde oroa mig för nåt! Dessutom, när de anställde mig så måste de ju haft i beräkningen att jag var i mina reproduktiva år som Hvidis så fint uttryckte det

Hvidbrud skrev 2009-08-06 21:59:27 följande:
    Det är kudden som får bli lite mindre... Hua! Högstadieelever! Nä, de är ganska gulliga, va´?Nä, gå och mys med din man nu! Min kommer först hem om ett par timmar, så jag får umgås med tvn och sylådan. Det är också mysigt ibland. Ses i morgon!
  • Hvidbrud