• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ankan80

Grå Katt, hur känns det för dig!
    Har du tagit in det hela

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-08-07 13:04:41 följande:
    Fasen alltså. Tror jag börjar bli förkyld! Känns i näsan.Hoppas det är byggdamm Jag som skulle bada i morrn!
    Julbadet mitt i sommaren?!

Klart du kan bada ändå....bara man inte kyler ner sig massor....du måste ju skölja bort byggdammet ju!
  • Daa

Lillankan, hihihi, så gulligt!

Blomman: det känns faktiskt märkligt att efterlysa indianer i den här tråden
    Jag har fullt förtroende för svärfar, en skicklig snickare, när det gäller byggnationer av olika slag. Det ska nog gå bra. Kanhända han och sonen blir osams om vi tycker att han (svärfar) blir för ivrig och tar i för hårt. Han är gammal och vår tanke är att han mest ska vara arbetsledare och inte anstränga sig så mycket.

Oj, nu kom maken hem vilket betyder att det är dags att börja förbereda. (måste...pussa...Mannen... )

Vink och kram till alla!

• Ninnnis

Ingis, det var nog inte riktigt en del av akten, nej... Det kom två snubbar inspringande med spade och skottkärra och skyfflade upp det direkt, men lillpysen tyckte att det var störtkul

• ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-08-07 13:42:23 följande:
    Ingis, det var nog inte riktigt en del av akten, nej... Det kom två snubbar inspringande med spade och skottkärra och skyfflade upp det direkt, men lillpysen tyckte att det var störtkul
    Hade snubbarna haft röda näsor o stora skor så hade jag asgarvat! Hahaha men jag är ju som jag är...hahahaha
  • Ninnnis

Och det är vi glada för!

ingenjörsbruden skrev 2009-08-07 13:44:23 följande:
    Hahaha men jag är ju som jag är...hahahaha
  • Ninnnis

Lunchtajm! Ännu senare idag, men så åt jag ju frukost klockan 10 också... Shepherds pie står på menyn

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan