• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ninnnis

Har nog aldrig använt så mycket versaler som de senaste dagarna... Undrar vad det tyder på?

• Jenny står brud 090801

Kanske att du kniiiper för mycket ???

Ninnnis skrev 2009-08-07 15:48:50 följande:
    Har nog aldrig använt så mycket versaler som de senaste dagarna... Undrar vad det tyder på?
  • ingenjörsbruden

Tok-Ninnis Mkt versaler.....har du Caps Lock intryckt?
    Moahahahahhaha! IT-support på HÖG nivå!

Tack Jenny! Ja det närmar sig med stormsteg!

Men vi får hoppas att Hvidis hinner först! Det är ju BARA 9 dagar kvar nu snart!

• ingenjörsbruden

Alltså...KUNDE ni se fladderbuset?! Det är inte många som har kunnat se vad det ska föreställa....men nästan en 3D bild där man ser ansiktet....
    JAG är jätteglad att BM förklarade vad det var vi såg under tiden för ul...hahahah det var liksom inte lätt!

• Jenny står brud 090801

Ni som vet... om jag nu vet när jag hade ägglossning, kan man då räkna ut när jag bör få mens, eller förhoppningsvis inte får det? :-O

• ingenjörsbruden

Jenny står brud 090801 skrev 2009-08-07 16:01:15 följande:

Ni som vet... om jag nu vet när jag hade ägglossning, kan man då räkna ut när jag bör få mens, eller förhoppningsvis inte får det? :-O
    Beror på din cykel....hur många växlar har du?
  • ingenjörsbruden

Hahahaha näääää guuu va knäpp jag är!

OM man har en 28 dagars cykel OCH har ÄL på dag 14....så ska mensen komma 14 dagar senare...men ja....riktigt så enkelt brukar det inte vara.

Eller? Har jag fel? Skyller då på för mkt grav-hormoner!
    Dags att gå hem tror jag!

• Jenny står brud 090801

Hihi, är lite olika. Beror på humöret, en del dagar går det lättare då krävs inte så många växlar... utan farten kommer av sig själv
    Om vi ska prata dagar är det väldigt oregelbundet sen p-pillerna. Äl på dag 16, funderade då på om det är lika många dagar tills mens (alltså 16) Men kanske inte så det funkar?!?

ingenjörsbruden skrev 2009-08-07 16:01:56 följande:
    Jenny står brud 090801 skrev 2009-08-07 16:01:15 följande:
    Beror på din cykel....hur många växlar har du?
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan