• Melis

    Gå ner 10-15 kg utan någon konstig diet utan det gamla hederliga sättet äta rätt och träna..

    Ja, denna tråd startar jag för alla som vill gå ner i vikt utan att drick pulver eller liknande utan mer lägger fokus på att äta rätt och träna...

    Här ska vi kunna stötta varandra, ge tips på träning, tips på mat samt följa upp framstegen...alla är välkommna!!!

  • Svar på tråden Gå ner 10-15 kg utan någon konstig diet utan det gamla hederliga sättet äta rätt och träna..
  • SaraPayam
    passionsblomman skrev 2008-12-12 23:21:03 följande:
    Jättekul!Det skrivs om det i åtminstone tre trådar nu! Hihi...
    Heheheh kul
  • anja1661

    idag e det söndag och min vägdag. jag vägde 70 idag!! så nu har jag kommit halvvägs!!! jag har gått ner 5kg nu.
    har jag sagt att min klänning e klar nu oxå! jag tjatar jag vet, men jag e sååå lycklig över det!!!!

    idag blir det som vanligt adventsfika men jag ska försöka hålla igen lite....och kanske träna ikväll om jag hinner. jag har en skitsvår tenta imorgon så jag kanske måste plugga till den...

  • passionsblomman

    Grattis Anja! Både till resulatate och klänningen ! Den är jättefin! jag är som sagt nyfiken på de där ljushållarna du har i galleriet också...

    Jag håller på att baka med min son i helgen
    Man MÅSTE få julbaka, och när man bakar äter man deg...

    Kan jag bara få hänga här till efter julorgierna, så lovar jag att ta itu med mina mått efteråt....?

  • Naturelle

    Jag vill oxå gå ned ca 10 - 15 kilo.. väger nu ca 66 kg men vägde för ca 1,5 år sen 55 kg så !!! vill gå ned dit igen och lite till!!!!!!

    MEN jag älskar choklad och gotterier har svårt att avstå!!! Ska börja gå och simma och gå på gym och göra konditionsövningar och stykeövningar för att få en smalare, fastare och starkare kropp!!!
    Tänkte var klar i mitten av Maj... så det blir väl ca 5 månader dit så minst 2-3kg/ månad måste jag tappa eller några centimeter... Ska försöka avstå från fika och godis eller bara ta lite.. det blir ju svårt över jul med allt gott som bakas!!

  • gusdanima

    puh! Kom precis hem från ett hårt Body Pump-pass! Jobbigt, men skönt! Grymt gott man mår nu så här efteråt!
    Hur går det för er tjejer!?!

  • Plummis83

    Jag ska till gymmet imorgon!!! ÄNTLIGEN!! Har längtat som en tok att få gå till gymmet! Har inte kunnat pga sjuk till och från i 1,5 månad nu!! Något drygt!!

  • anja1661

    jag ska inte träna alls idag....jag har hemmastudier imorgon och på onsdag, så då tänkte jag nog träna båda dagarna!

  • gusdanima

    Cykel Core idag! Ska försöka få ihop 4 gånger denna vecka... Men imon ska jag på julbord, vilket inte bådar gott! Men det ska väl gå! =)

  • Plummis83

    Pust, kom precis hem från gymmet!! Var med på pulsstep pass ikväll!! Jobbigt värre men shit vad skönt det kändes när man åkte därifrån!!!

    Nöjd över mig själv!! Innan det var jag i stallet och tömkörde hästen så det blev en del spring i paddocken oxå!! Rätt aktiv idag!! 2 promenader har det hunnit med hundarna oxå!!

  • anja1661

    jag har kört mitt älskade wii idag igen! 45 min.
    imorgon blir det heldag i skolan så då hinns det inte med någon träning tyvärr och heller inte på fredag men jag hoppas på lördag kunna träna lite iallafall...om inte för att shoppa de allra sista klapparna!

Svar på tråden Gå ner 10-15 kg utan någon konstig diet utan det gamla hederliga sättet äta rätt och träna..