• _elin_

    någon med erfarenhet av viktklubben?

    precis som rubriken lyder så undrar jag om det finns någon här som har erfarenhet av viktklubben.se ? Jag funderar på att testa detta, känner att jag behöver lite hjälp att motivera mig och att komma igång med träning och bättre mat.

    Är viktklubben bra? krånglig att använda? ger det resultat samt får man "hjälp" både med kost och träning eller handlar det bara om kosten?

    många frågor, tacksam för svar och inspiration! :)

  • Svar på tråden någon med erfarenhet av viktklubben?
  • Skottdagen2008

    Funderar på att starta om programmet. har inte varit inne på veckor och har inte heller tränat eller ätit bra. har inte ågtt ner ett gram sedan 3 veckor tillbaka utan upp. blev bara SÅÅÅÅ less. Kommer att ha kvällsfika imorgon med tårta, m2b fyller år. ska kanske ta en bar till lunch så jag kan gotta på kvällen. samvetet kännns nog bättre då.

  • miapias

    jag hade gått upp 0,2...men jag fuska rejält i lördags...då det blev middag med ostprovning...åt mkt ost+vin

  • Skottdagen2008

    Går inte alls. Jag stod helt still sedan 3 veckor och ikväll blir det TÅRTA. M2b fyller år och då är det fika och tårta och jag är inte sådan att jag missunnar mig det utan tänkte ta en nutrilettbar till lunchen istället.

  • MSW

    Vickan, det har alltså lossnat igen nu?! Härligt att äntligen få lite cred för kämpandet!!

  • Skottdagen2008

    blev inge tårta, lilla gubbenhar blivit magsjuk så sambon fick hämta hem honom från dagis, suck!

  • gossis

    Blev medlem på viktklubb idag! Måste få lite push och motivation att gå ner de sista 5 kg! Har gått ner ca 20 kg efter graviditeten i april....men de där sista rackarna....suck! Så, vid 17 tiden idag hade jag förbrukat alla kalorier jag ska ha i mig...och här sitter jag nu..vrålhungrig!!! Skulle kunna vräka i mig vad som helst! Äh, bättre att gå och lägga sig och hoppas man somnar fort! Dessutom har jag redan misslyckats idag...råkade pilla i mig 8 chokladbitar...suck! Livsfarligt för mgi! ÄR en riktig godisgris!

  • Skottdagen2008

    Hur länge sedan är det du födde? 20 kg är ju mycket, GRATTIS!


    gossis skrev 2007-11-15 23:15:53 följande:
    Blev medlem på viktklubb idag! Måste få lite push och motivation att gå ner de sista 5 kg! Har gått ner ca 20 kg efter graviditeten i april....men de där sista rackarna....suck! Så, vid 17 tiden idag hade jag förbrukat alla kalorier jag ska ha i mig...och här sitter jag nu..vrålhungrig!!! Skulle kunna vräka i mig vad som helst! Äh, bättre att gå och lägga sig och hoppas man somnar fort! Dessutom har jag redan misslyckats idag...råkade pilla i mig 8 chokladbitar...suck! Livsfarligt för mgi! ÄR en riktig godisgris!
  • gossis

    ca 7 månader sen lillen föddes. Mitt 2:a barn! Förra gången gick jag upp 30 kg och det tog 1 1/2 år att gå ner allt, kämpade då med! Men de sista kg är så jäkla svåra! Själv då?


    Skottdagen2008 skrev 2007-11-15 23:29:00 följande:
    Hur länge sedan är det du födde? 20 kg är ju mycket, GRATTIS!
Svar på tråden någon med erfarenhet av viktklubben?