• _elin_

någon med erfarenhet av viktklubben?

precis som rubriken lyder så undrar jag om det finns någon här som har erfarenhet av viktklubben.se ? Jag funderar på att testa detta, känner att jag behöver lite hjälp att motivera mig och att komma igång med träning och bättre mat.

Är viktklubben bra? krånglig att använda? ger det resultat samt får man "hjälp" både med kost och träning eller handlar det bara om kosten?

många frågor, tacksam för svar och inspiration! :)

• Svar på tråden någon med erfarenhet av viktklubben?
  • Skottdagen2008

Det låter ju nice, jag ska ner 4 kg på 6 veckor, men jag tror INTE att jag fixar det utan dt blir kanske 3 högst. Jag tror nämligen att det är tufft för mig att fixa mer än 0,5 kg i veckan.

• MSW

Mitt måldatum är första januari, men har "bara" 2,1 kg kvar.. Så jag hoppas att de är borta till jul (lagom för att gå upp allt igen*suck* ).. Då kommer jag väga ca 60kg till mina 157cm ist för 82 som jag började på...

• MSW

Jag har förresten också märkt av att jag fryser mycket mer nu.. Men man vänjer sig väl..

• Minie

Jag vill oxå komma med här =)

Är oxå med på VK (Tilla) Jag är ungefär 166 lång å väger just nu 71kg. Har som mest legat på 74kg.

Ska stoppa i mig 1300 =)

• viktualia

Minie - välkommen hit!

Själv hoppas jag att jag väger 74 när jag väger in mig på måndag. Skulle vara mitt 21 kilo ner - SHIT vad mycket jag har gått ner... gaaaa blir helt rädd av att skriva ut det här.. ha ha ha!

• Minie
    viktualia skrev 2007-11-20 10:26:45 följande:
    Minie - välkommen hit!Själv hoppas jag att jag väger 74 när jag väger in mig på måndag. Skulle vara mitt 21 kilo ner - SHIT vad mycket jag har gått ner... gaaaa blir helt rädd av att skriva ut det här.. ha ha ha!
    21Kg de är inte illa ;) Tänk... Det är många kilon de ;) Grattis =)
  • Minie
    viktualia skrev 2007-11-20 10:33:01 följande:
    Tack! Japp det är otroligt många kilon! Och jag mår prima av att bli smalare!
    Jag önska jag oxå hadde samma energi... Men de tråkiga är att jag inte har de...

Jag har jätte problem att få i mig dom 1300 som jag behöver...
  • viktualia

Minie - jag har levt på 1300 kcalnivån sen maj och det går strålande. Den senaste månaden har jag TOKLEDSNAT på bantningen men försöker i alla fall fortsätta något sånär. Har ju hållit på i över ett halvår och det är inte konstigt om det börjar bli segt, även om jag varit och är framgångsrik.

Konsten att få i sig 1300 kcal... tjaaa jag är ett sådant grymt matvrak att utan VK hade jag nog fortsatt sätta i mig runt 2000 kcal per dag. Hur som, jag kan säkert tipsa dig - vilket mål mat är svårt att "fylla" kalorimässigt?

Svar på tråden någon med erfarenhet av viktklubben?